کد خبر ۴۰۴۵۹ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۲

19دی قم، ذوق زده شد اما بی ادبانه!

دیروز 23 فروردین سال 96 روزنامه 19 دی قم روزنامه حامی دولت ، انگار که از قبل منتظر حضور احمدی نژاد در وزارت کشور باشد در یادداشت اعتراضی در کانال تلگرامی خود چنان غیر حرفه ای مکنونات قلبی و گرایش خود را به نمایش گذاشت که نگارنده متن را یاد یادداشت بی ادبانه طنز روزنامه شاخه سبز با عنوان فرزندم تنها به نیروگاه نرو! منتسب به جریان اصلاح طلبی انداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، دیروز 23 فروردین سال 96 روزنامه 19 دی قم روزنامه حامی دولت، انگار که از قبل منتظر حضور احمدی نژاد در وزارت کشور باشد در یادداشت اعتراضی در کانال تلگرامی خود چنان غیر حرفه ای مکنونات قلبی و گرایش خود را به نمایش گذاشت که نگارنده متن  را یاد یادداشت بی ادبانه طنز روزنامه شاخه سبز با عنوان فرزندم تنها به نیروگاه نرو! منتسب به جریان اصلاح طلبی انداخت.

نویسنده روزنامه 19 دی با ادبیات سخیف و بی ادبانه چنان بی محابا به احمدی نژاد حمله کرده که نشان دهنده اوج ذلت این روزنامه است، به کار بردن ادبیاتی مانند " آشغال" و " احمق" برای احمدی نژاد در واقع ماهیت درونی خود را نشان داده است ، هر چند که اقدامات اخیر احمدی نژاد مورد تایید هیچ شخص عاقلی در کشور نیست.

این در حالی است که مطلب روزنامه شاخه سبز نیزعلاوه بر برانگیختن نخبگان و اهل رسانه  و مردم ولایتمدار قم ، دادستان محترم قم را به  اقدام و واکنش واداشت تا جایی که  منتج به احضار مدیر مسئول  روزنامه شاخه سبز شد، علاوه بر این کانال تلگرامی صفائیه منتسب به جریان اصلاح طلبی در پستی به بهانه نقد به رونمایی به قرآن کتابت شده  با80کیلو طلا و نقره با حضور آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله جواد آملی نقد خود را به سوالات تمسخرآمیز سیاسی انتخاباتی آمیخته و واژه هایی را به کار برده است که در عرف حرفه ای  رسانه ای و مهمتر در متنی خطاب به آیات عظام، بی ادبی محض محسوب می شود.

جدای از این که علت  چنین کتابتی با خط طلا و  لزوم حضور آیات عظام در این مراسم را باید  دفاتر این مراجع محترم توضیح دهند، به کاربردن واژه های بی ادبانه توسط نویسنده جای تعجب و گله دارد.

بامرور سه مصداق فوق  تولید ادبیات بی ادبانه در این رسانه های  منتسب به اصلاح طلبان از قبیل حمله به بعضی از کاندیداهای احتمالی  جریان مقابل به بهانه نقد،  شبهه وارد کردن به حریم مرجعیت، کنایه های مستقیم به سیاست های کلی  نظام مانند  اقتصاد مقاومتی و رهنمودهای رهبری و..  تمسخر کاندیداهای ریاست جمهوری  ، مساوی دانستن اصولگرایی با افراطی گری، اتهام فساد به کسانی که در دولت قبل با احمدی نژاد کار کردند بدون قید،  اتهام  فساد و خوردن و بردن به  جناح رقیب فعلی روحانی ، اتهام ریاکار و پرخوری به جریان رقیب، حمله مستقیم به رقبای شخص  روحانی و رقبای جریانی سیاسی در انتخابات پیش رو، استفاده از واژگان  بی ادبانه تر مانند اصولگرایان کور، اصولگرایان قدرت طلب ، هتاک تر و دریده تر، احمق، هواداران موزی، دین سواران، آشغال ها، حامیان خائن، خواننده پست ها را به تعجب واداشته و به خود حق می دهد که انگشت نقد خود را به سمت اساتید حرفه ای روزنامه نگاری این طیف از رسانه های اصلاح طلب در قم نشانه رود.

متن و یادداشت با عنوان نقد و حتی نقد حریف رقیب نباید خارج از  اخلاق انسانی و حرفه ای باشد، خواننده به خود حق می دهد  که نگارنده های این متون خالی از ادب را به رفتار حرفه ای و بدون کینه حب و بغض فراخواند و توصیه نماید بدون حمله و تهاجم بدون ثمر، مطالبات به حق مقام معظم رهبری ومردم ولایت مدار را از مسئولین محترم در خصوص  معشیت و اقتصاد و ده ها معضل و مشکل جوانان قم  وعده های عمل نشده در دولت یازدهم را پیگیری نماید.

منبع : ثامن

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com