کد خبر ۴۰۵۰۱ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۹
رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد

افزایش دمای قم طی روزهای آتی

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی دمای استان روند افزایشی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان قم کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید است، امروز جهت وزش باد در استان استان غربی با سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز کمترین دمای استان قم 14 درجه و بیشترین دمای استان 25 درجه است، اما فردا حداقل و حداکثر دمای استان قم به 13 درجه و 30 درجه می رسد.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد است. فردا سرعت وزش باد در استان قم بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی پیش بینی می‌شود.

قاضی با اشاره به وضعیت وزش باد در استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: روز سه شنبه آب و هوای استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید خواهد بود. در آن روز جهت وزش باد در استان قم غربی است و سرعت وزش باد هم بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود، روز سه شنبه حداکثر دمای استان قم 32 درجه و حداقل دمای استان 16 درجه است.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته سردترین نقطه استان قم منطقه دستجرد با هشت درجه و گرم ترین نقطه استان هم در این مدت منطقه جمکران با 30 درجه بود. همچنین طی 24 ساعت گذشته دمای شهر قم در سردترین زمان به 14 درجه رسید، اما در این مدت بیشترین دمای ثبت شده در این شهر 27 درجه بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم خاطرنشان کرد: طی روزهای آتی دمای استان روند افزایشی دارد، همچنین در روزهای آینده شاهد غبارآلودگی در استان قم نیستیم.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com