کد خبر ۴۰۵۲۷ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۶
عضو شورای شهر قم:

مزایده زمین مجاور بوستان ریحانه برای رفع بدهی‌های شهرداری است

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری در صدد مزایده و فروش زمین مجاور بوستان ریحانه با کاربری توریستی، تجاری، تفریحی و اقامتی برای تهاتر بدهی‌ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مصطفی سعادت طلب دوشنبه شب در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به لایحه شهرداری در خصوص مزایده احداث مجتمع توریستی، اقامتی و تفریحی و تجاری در مجاورت بوستان ریحانه اظهار کرد: این محدوده در پشت بوستان ریحانه قرار گرفته که مساحتی قریب به 30 هزار مترمربع دارد.

وی با اشاره به کاربری اصلی این زمین بیان کرد: با توجه به اینکه کاربری این زمین قسمتی حمل و نقل و بخشی نیز گردشگری بود در کمیسیون ماده پنج بررسی و تغییراتی در کاربری ایجاد شد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه شهرداری در صدد مزایده و فروش این زمین برای تهاتر بدهی‌ها است گفت: قیمت پایه‌ای برای این زمین مشخص شده است.

وی با اشاره به برخی مسائل مطرح شده در خصوص اینکه قرار بوده در این محل دریاچه مصنوعی احداث شود گفت: این بحث ایده‌ای در گذشته بوده که به دلایل مختلف در دستور کار قرار نگرفته است.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com