کد خبر ۴۰۵۷۴ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
فرمانده انتظامی استان قم :

تامین امنیت فراگیر و آرمانی با بهره گيری از ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی

فرمانده انتظامي استان تاکيد کرد: باید از ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی براي تامین امنیت فراگیر و آرمانی بهره گرفت ، ستگاه ها باید سهم خود را در ارتباط با امنیت و تولید امنیت آرمانی ایفاء کنند ، تامین و ایجاد امنیت فراگیر از مسیرهای فرهنگی و اجتماعی تحقق پیدا می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سردار مجتبایی در همایش "سهم من در امنیت و آرامش " که با حضور جمعی از مسئولان کشوری ولشگری برگزار شد،گفت: هدف از برگزاری این همايش، تعيین مسئولیت و سهم سازمان ها برای تامین امنیت همه جانبه است.

وي با بيان اينکه همايش سهم "من در امنیت و آرامش" در دو بخش علمی و عمومی برگزار شد، افزود: پس از فراخوان مقالات، حدود 100 مقاله به دبیرخانه اين همايش ارسال که از 80 مقاله برتر، 30 مقاله به عنوان برگزیده انتخاب شد.

فرمانده انتظامي استان قم، محور ديگر اين همايش را گفتمان سازی برای دستگاه ها عنوان کرد و گفت: دستگاه ها باید سهم خود را در ارتباط با امنیت و تولید امنیت آرمانی ایفاء کنند.

فرمانده انتظامی استان قم، بهره گیری از روش های فرهنگی و اجتماعی در تامین امنیت را یکی دیگر از اهداف برگزاری این همایش دانست و تصريح کرد: تامین و ایجاد امنیت فراگیر از مسیرهای فرهنگی و اجتماعی تحقق پیدا می کند.

وي با تاکید بر توسعه امنیت هوشمند،بهره گيري از تجهيزات نوین را در امنيت پايدار حائز اهميت دانست.

سردار مجتبايي با بيان اينکه استان قم در احساس امنیت جزء رتبه های برتر کشوری است، از دستگاه های فعال در برگزاري همايش قدرداني کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com