کد خبر ۴۰۶۱۳ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۴
رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

برگزاری مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ AIKIA در قم

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم از برگزاری رقابت‌های انتخابی سبک فول کنتاکت کیک بوکسینگ AIKIA به میزبانی قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،جواد محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: نمایندگی کمیته فول کنتاکت کیک‌بوکسینگ AIKIA هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم در نظر دارد هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی خود را با حضور بهترین‌های حال حاضر این سبک برای اعزام به رقابت‌های کشوری برگزار کند.

وی ادامه داد: در واقع این رقابت‌ها علاوه بر توزیع مدال‌های طلا، نقره و برنز بین نفرات اول تا سوم، انتخابی تیم اعزامی منتخب هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم به مسابقات قهرمانی کشور محسوب می‌شود و به همین دلیل یقینا در سطح کمی و کیفی بالایی به انجام خواهد رسید.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: نفراتی که در مسابقات انتخابی فول کنتاکت کیک بوکسینگ AIKIA انتخابی قم موفق به کسب سهمیه شوند، همین ماه به رقابت‌های انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد تا سهمیه حضور در پیکارهای قهرمانی جهان را کسب کنند.

وی با اشاره به مکان برگزاری رقابت‌های فول‌ کنتاکت کیک بوکسینگ قهرمانی جهان، بیان کرد: این رقابت‌ها با حضور تمام قهرمانان جهان از کشورهای مختلف به میزبانی کشور ایتالیا برگزار می‌شود، ضمن اینکه یک تورنمنت بین‌المللی این رشته با عنوان شکوه خلیج‌فارس نیز پیش‌روی ملی‌پوشان قرار دارد.

محمدزاده با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی فول کنتاکت کیک بوکسینگ AIKIA قم در رده‌های سنی مختلف به انجام می‌رسد، عنوان کرد: مدعیان عضویت در ترکیب تیم هیأت‌ رزمی قم در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هر دو بخش آقایان و بانوان به رقابت می‌پردازند.

وی در ادامه از برگزاری همایش بزرگ رزمی‌کاران قم خبر داد و عنوان کرد: همایش بزرگ رزمی‌کاران قم به مناسبت فرارسیدن هفته جوان و گرامیداشت مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) ویژه بانوان با حضور رزمی‌کاران و مربیان و مدیران باشگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم در پایان اظهار کرد: این همایش برای برگزاری در هشتمین روز اردیبهشت ماه از ساعت 10 تا 12 به میزبانی بوستان تفریحی ورزشی نرگس قم برگزار می‌شود و برای شرکت کنندگان مسابقه‌ای همراه با جوایز نفیس نیز در نظر گرفته شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com