کد خبر ۴۰۶۳۵ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۱

دستگيري باند سارقان خودروهاي پرايد مدل پايين در قم

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري باند سارقان خودروهاي پرايد مدل پايين در سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ " احمد کرمي " اظهار داشت: در پي وقوع سرقت هاي خودروهاي پرايد مدل پايين در سطح شهر مقدس قم، موجب شد تا شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان با جديت در دستور کار کارآگاهان اين پليس قرار گيرد.

رئيس پليس آگاهي استان ادامه داد: ماموران با بکارگيري تمام  ظرفيت هاي پليسي و توان خود تلاش خود را براي دستگيري سارق يا سارقان احتمالي آغاز کردند.

وي افزود: ماموران با انجام يکسري تحقيقات و اقدامات پليسي، تصوير احدي از سارقان به که با سپردن سند از زندان آزاد و متواري بوده را استخراج و مورد شناسايي قرار دادند.

سرهنگ کرمي اضافه کرد:  با توجه به نقل مکان  کردن نامبرده به مکان نامعلوم موجب شد تا کارآگاهان پليس آگاهي اقدامات وسيع تري را دنبال کند تا اينکه موفق شدند مخفيگاه سارق مذکور را شناسايي کنند.

وي اعلام کرد: در نهايت نامبرده طي تماس احدي از شهروندان در پاتوق استعمال مواد مخدر دستگير و جهت انجام تحقيقات تخصصي تر به اين پليس اعزام شد.

رئيس پليس آگاهي استان بيان داشت: در بازجويي هاي صورت گرفته و با انجام يکسري اقدامات پليسي و با توجه به ارائه دلايل و مستندات موجود، نهايتاً سارق موصوف به هفت فقره سرقت خودرو با همدستي 6 نفر ديگر اعتراف کرد.

سرهنگ کرمي در پايان گفت: در اين رابطه ضمن تشکيل پرونده، متهمان جهت صدور قرار قانوني مناسب روانه زندان شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com