کد خبر ۴۰۸۴۶ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵
مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم مطرح کرد

صدور ۱۵۰ مجوز برای استقرار ایستگاه صلواتی در بلوار پیامبر اعظم(ص)

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم از صدور ۱۵۰ مجوز برای استقرار ایستگاه صلواتی در حاشیه بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، سیدمحسن میرهادی به وضعیت صدور مجوز و استقرار ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر و محورهای منتهی به مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و گفت: در راستای ساماندهی بحث استقرار ایستگاه‌های صلواتی در شهر قم، مجوز به شهروندان و هیئات برای تشکیل این ایستگاه‌ها با هماهنگی پلیس راهور، مرکز بهداشت و شهرداری صورت می‌گیرد.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه در آستانه نیمه شعبان ۱۵۰ مجوز برای استقرار ایستگاه صلواتی در حاشیه بلوار پیامبر اعظم(ص) صادر شده است، افزود: تمهیدات لازم برای مباحث بهداشتی، ترافیکی و تامین نظافت لازم در محدوده این ایستگاه‌ها صورت گرفته است.

میرهادی همچنین به استقرار نیروهای آتش‌نشانی در محدوده مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و افزود: پیش بینی خطوط اتوبوسرانی و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی در این ایام را خواهیم داشت.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی محدوده مسجد مقدس جمکران، بیان کرد: در کمیته حمل و نقل و ترافیک در حوزه محدودیت‌های ترافیکی پیش بینی داشتیم تا بتوانیم رفاه زائرین را تامین کنیم.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: سعی داریم تا در رینگ مسجد مقدس جمکران امکان تردد را فراهم کنیم و هر زمانی که پلیس راهور تشخیص داد تردد محدود شود.

میرهادی همچنین به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در حوزه اسکان اضطراری اشاره کرد و گفت: در دو نقطه بحث اسکان را پیش بینی کردیم که در بوستان نیایش و پارکینگ شماره چهار مسجد جمکران است و در محدوده‌های دیگر ممنوعیت نصب چادر داریم.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com