کد خبر ۴۱۱۰۹ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۷
سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران:

بازیکنان آتلیه طهران قم برابر سن ایچ ساوه تمرکز لازم را نداشتند

قم - سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم با بیان این که بازیکنان آتلیه طهران قم برابر سن ایچ ساوه تمرکز لازم را نداشتند، گفت: هنوز چیزی برای نماینده فوتسال قم تمام نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، سید وحید غیاثی دوشنبه شب پس از پایان دیدار تیم‌های آتلیه طهران قم و سن ایچ ساوه در لیگ دسته اول فوتسال در قم اظهار داشت: بازی بسیار درگیرانه‌ای داشتیم اما بازیکنان ما تمرکز لازم و آن چه در مسابقات قبل از آن‌ها می‌دیدیم نداشتند و جو حاکم بر بازی چه از نظر میزان حساسیت و چه، حضور پرشور تماشاگران و توقع آن‌ها بر جریان مسابقات تأثیر گذاشت.

وی افزود: بازیکنان ما در بازی با سن ایچ ساوه عاقلانه بازی نکردند اما با وجود این که با ۲ گل از حریف عقب افتادیم توانستیم به بازی برگردیم  و می‌توانستیم حتی گل پیروزی بخش را نیز به ثمر برسانیم اما به دلیل عدم تمرکز بازی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: هنوز چیزی برای آتلیه طهران از دست نرفته است زیرا هم از نظر امتیاز و هم از نظر تفاضل گل در شرایط خوبی به سر می‌بریم و بازی آخر تیم ما در امیدیه برابر تیم نفت این شهر برگزار می‌شود و می‌خواهیم با یک پیروزی، کار صعود را تمام کنیم.

غیاثی بیان داشت: بازیکنان ما می‌خواستند در بازی با سن ایچ ساوه پیروز شوند و به نوعی کار صعود را تمام کنند و به همین دلیل، تساوی در این بازی از نظر روانی روی آن‌ها فشار وارد کرد و متاسفانه گاهی بازیکنان ما بی تجربگی می‌کنند و نباید به دلیل کسب نکردن نتیجه لازم، کنترل خود را از دست داد.

وی عنوان کرد: فوتسال همین است و گاهی شکست و تساوی هم دارد اما ما باید به دنبال تمرکز برای آخرین بازی باشیم زیرا هنوز چیزی تمام نشده و ما همچنان تیم دوم جدول و در محدوده صعود به لیگ برتر هستیم و بخت زیادی برای صعود داریم.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم تصریح کرد: امیدواریم با ارائه یک بازی عقلانی در امیدیه، پیروز شویم و مردم قم را خوشحال کنیم البته بازی سختی در پیش داریم و ما هم در بازی‌های خارج از خانه عملکرد خوبی نداشته‌ایم اما بازی با نفت امیدیه برای ما بازی مرگ و زندگی است و نباید در امیدیه اشتباه کنیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com