کد خبر ۴۱۲۸۳ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۹

زمینه اعزام هواداران شاهین بوشهر به ورزشگاه یادگار امام شهر قم فراهم است

بوشهر-ایرنا- مدیر روابط عمومی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: زمینه اعزام هواداران شاهین بوشهر به ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر قم محل برگزاری دیدار پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال کشور فراهم است.

عبدالرضا کللی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در این ارتباط پنج دستگاه اتوبوس پیش بینی شده و امکان افزایش این شمار اتوبوس به 10 دستگاه نیز وجود دارد.
وی اضافه کرد: هواداران شاهین درصورت تمایل به حمایت از تیم خود در قم می توانند از طریق کانون هواداران برای اعزام به این شهر نام نویسی کنند.
مدیر روابط عمومی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: شماری از هواداران شاهین نیز از طریق خودروهای شخصی و پرواز روز سه شنبه بوشهر- تهران خود را به ورزشگاه میزبان برگزاری دیدار پلی آف لیگ دسته دوم بین تیم های شاهین بوشهر و برق نوین فارس خواهد رساند.
کللی افزود: نزدیک به 500 نفر از بوشهری های پایتخت نشین نیز با صدور بیانیه ای برای تشویق شاهین در این دیدار سرنوشت ساز اعلام آمادگی کرده اند.
وی گفت: با این حال مجموعه شاهین شهرداری بوشهر همگی یکدل و متحد شدند تا با پیروزی برابر برق نوین شیراز دومین سهمیه لیگ را برای استان بوشهر کسب کنند.
کللی فر در ارتباط با زمان برگزاری این دیدار گفت: این دیدار روز چهارشنبه ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر قم برگزار می شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com