کد خبر ۴۱۹۸۱ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۸
رئیس هیئت کاراته قم در گفتگو با مهر خبر داد؛

کسب ۵ مدال کاراته کاهای قم از مسابقات بین‌المللی گرجستان

قم - رئیس هیئت کاراته استان قم از کسب ۵ مدال کاراته کاهای قم از مسابقات بین المللی گرجستان خبر داد.

علیرضا برخورداری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت:  کاراته‌کاهای قمی در مسابقات بین‌المللی کاراته سبک شوتوکان جهانی WSKF  گرجستان موفق به کسب ۵ مدال طلا و نقره تیمی و انفرادی شدند.

وی افزود: مسابقات بین‌المللی کاراته سبک شوتوکان جهانی WSKF  با حضور ۲۰۰ کاراته کا از ۱۲ کشور جهان از جمله کاراته‌های کشورمان برگزار شد و با معرفی برترین‌های بخش کومیته تیمی و انفرادی به اتمام رسید.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: تیم منتخب شوتوکان جهانی WSKF ایران در حالی در این مسابقات موفق به کسب ۸ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز شد که ۴ مدال طلا و یک نقره آن حاصل تلاش کاراته کاهای توانمند قمی حاضر در این مسابقات بود.

برخورداری بیان داشت: پیمان نظری در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان توانست به دیدار پایانی حضور یابد اما در دیدار فینال مغلوب حریفی از کشور آذربایجان شد و به مدال نقره انفرادی بسنده کرد.

وی عنوان کرد: امید حلوایی دیگر کاراته‌کای قمی با شکست حریفانی از کشورهای ارمنستان، قزاقستان، آذربایجان و گرجستان مدال طلای وزن منهای ۷۴ کیلوگرم جوانان را به گردن آویخت.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: در کومیته تیمی نیز تیم ملی شوتوکان کاراته WSKF ایران با ترکیب پیمان نظری، علیرضا حقیقت، ابراهیم صمصامی و امید حلوایی با برد در برابر تیم‌های آذربایجان و گرجستان بر سکوی نخست این مسابقات ایستاد و مدال طلای کومیته تیمی را تصاحب کرد.

برخورداری تصریح کرد: امید حلوایی کاراته‌کای قمی با ۶ برد و بدون از دست دادن حتی یک امتیاز و با کسب ۲ مدال طلای انفرادی و تیمی به عنوان فنی‌ترین کاراته کای این دوره از مسابقات از سوی کمیته فنی سبک انتخاب شد. هدایت تیم کاراته سبک شوتوکان جهانی WSKF  کشور را در مسابقات بین المللی گرجستان احمد صافی بر عهده داشت.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com