کد خبر ۴۲۴۸۵ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم:

دنیای کفر توان عظیم موشک ایران اسلامی را به‌خوبی مشاهده کرد

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم با صدور بیانیه‌ای با اشاره به حمله موشکی سپاه به داعش گفت: دول کفر، دیگر فکر خام برهم زدن امنیت این مملکت را از سر دور کنند که مدعی هستیم ان‌شاءالله اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم درباره حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش بیانیه‌ای صادر کرده که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

منت خدایی را که با فرستادن رسولان و فرستادگانش درس آزادگی و استقلال واقعی را به جهانیان اعلام کرد؛ و مایه فخر و مباهات لبیک‌گویان این دعوت حق گردید.

پس از، غم از دست دادن عزیزانمان در حادثه اخیر و حسرت جا ماندن از فیض عظیم شهادت، این بار صولت حیدری این پیروان راستین علی بن ابیطالب علیه‌السلام، بر پیکر دنیای کفر و نفاق نشست تا بدانند جمهوری اسلامی ایران رحماء بینهم است و اشداء علی الکفار.

دنیای کفر این زخم بزرگ را ترقه‌ای بداند از توان موشکی عظیم ما و امیدواریم دول کفر، دیگر فکر خام برهم زدن امنیت این مملکت را از سر دور کنند که مدعی هستیم ان‌شاءالله اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد.

این اقدام مدبرانه و درخور حال و زمان را که شیرینی آن بر دل مملکت ایران و دوستان حق نشسته را به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای و مردم شریف ایران تبریک گفته و از این جایگاه مردمی به عزیزانمان در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی تبریک می‌گوییم.

امیدواریم خون بی‌گناهان در جای‌جای عالم، به‌ویژه شهدای عزیز مدافع حرم و شهدای ترور، مقدمه رهایی هر چه سریع‌تر مستضعفان از دست مستکبران عالم و اقامه بزرگ‌ترین دولت عدل باشد.

منبع: تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com