کد خبر ۴۲۵۰۲ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹
دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی قم در گفتگو با مهر:

مسابقات چند جانبه راگبی برای اولین بار در قم برگزار می‌شود

قم - دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از برگزاری مسابقات چند جانبه راگبی برای اولین بار در قم خبر داد.

علیرضا ساری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قم برای نخستین بار میزبان یک دوره مسابقات چند جانبه راگبی شده است و این مسابقات جمعه شب در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار می‌شود.

وی افزود: هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم قرار است جمعه شب میزبان یک دوره مسابقات ۵ جانبه با حضور ۳ تیم راگبی از تهران و ۲ تیم از قم باشد و این اقدام، گامی برای توسعه رشته راگبی در قم به حساب می‌آید.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: این مسابقات با حضور تیم‌های هرکولس تهران، ستارگان تهران، داتیس تهران و تیم‌های الف و ب انجمن راگبی استان قم به انجام می‌رسد و برگزاری چنین مسابقاتی به میزبانی قم بی‌سابقه است.

ساری بیان داشت: این رقابت‌ها از ساعت ۲۰ روز جمعه دوم تیرماه در زمین چمن ورزشگاه شهید حیدریان قم آغاز می‌شود و تا پاسی از شب به طول خواهد انجامید و بازدید این مسابقات می‌تواند برای اهالی ورزش جذاب باشد و تماشای این مسابقات رایگان است.

وی عنوان کرد: استان قم در تیم ملی راگبی هفت نفره کشورمان صاحب نماینده است به طوری که نواب اسدزاده بازیکن قمی تیم ملی راگبی در مسابقات سید ۳ غرب آسیا در تاشکند ازبکستان همراه با تیم ملی در جایگاه دوم قرار گرفت.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم تصریح کرد: تیم ملی راگبی ایران نیز سال گذشته در حالی به مسابقات رنکینگ آسیا در قطر اعزام شد که هادی بختیاری و نواب اسدزاده از قم در ترکیب تیم ملی حضور داشتند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com