کد خبر ۴۲۵۶۸ انتشار : ۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۵
در پایان مرحله نیمه نهایی فوتسال جام رمضان قم؛

تیم‌های «امیران اسپورت» و «شهدای مدافع حرم» فینالیست شدند

قم - تیم‌های امیران اسپورت و شهدای مدافع حرم در پایان مرحله نیمه نهایی فوتسال جام رمضان قم فینالیست شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتسال جام رمضان قم برگزار شد و ۲ تیم فوتسال امیران اسپورت و شهدای مدافع حرم جواز حضور در دیدار پایانی این مسابقات را به دست آوردند.

مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان قم بامداد پنج شنبه در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد و در شبی پر حادثه و سراسر جذابیت و البته جنجال، تکلیف تیم‌های فینالیست مشخص شد.

در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی در میان استقبال پرشور تماشاگران، تیم امیران اسپورت در دیدار برابر تیم مصالح ساختمانی آسیا به تساوی ۳ بر ۳ رسید اما در ضربات پنالتی موفق شد حریف خود را شکست دهد.

در این مسابقه که به جنجال و زد و خورد بین تماشاگران انجامید تیم مصالح ساختمانی آسیا با وجود اینکه تا ۲ دقیقه پایانی بازی با ۲ گل از حریف عقب بود اما بازگشت جالبی به بازی داشت و گل سوم این تیم در ثانیه‌های پایانی توسط محمد دهقان دروازه‌بان این تیم به ثمر رسید اما در ضربات پنالتی بخت یار این تیم نبود.

در دومین بازی مرحله نیمه نهایی تیم شهدای مدافع حرم شگفتی ساز شد و تیم پرستاره بازار بزرگ شمسه را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد تا شمسه با بازیکنان خوشنام و لیگ برتری خود به بازی رده بندی فرستاده شود.

با احتساب این نتایج تیم‌های شهدای مدافع حرم و امیران اسپرت به فینال مسابقات راه یافتند و تیم‌های بازار بزرگ شمسه و مصالح ساختمانی آسیا دیدار رده بندی را برگزار می‌کنند.

دیدار رده بندی این مسابقات امشب پنج‌شنبه از ساعت ۲۳ در سالن شهید حیدریان بین تیم‌های بازار بزرگ شمسه و مصالح ساختمانی آسیا برگزار می‌شود و بازی فینال نیز جمعه شب بین امیران اسپورت و شهدای مدافع حرم به انجام می‌رسد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com