کد خبر ۴۲۷۱۴ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۷
در ۲ بخش پسران و دختران؛

برترین‌های مسابقات اسکیت جام رمضان قم مشخص شدند

قم - برترین‌های مسابقات اسکیت جام رمضان قم در ۲ بخش پسران و دختران مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، سیزدهمین دوره مسابقه چندایستگاهی اسکیت قهرمانی استان قم جام رمضان با معرفی نفرات برتر هر دو بخش پسران و دختران به اتمام رسید.

این مسابقات در حالی با نام جام رمضان به میزبانی آکادمی اسکیت پرشین برگزار شد که در ‌نهایت در رقابت ۶۴ نفر اسکیت سوار حاضر در این پیکارها برترین‌های هر دو بخش بانوان و آقایان مشخص شدند.

در این مسابقات که کمترین رده سنی آن مربوط به کودکان بین ۵ تا ۷ سال بود در بخش دختران تیدا آخوندی، پروین رضائیان و غزل علی محمدی اول تا سوم شدند و در رده سنی متولدین۸۸ و ۸۷ و ۸۶ مریم ترقی اول شد و آیدا گائینی و سارینا بعیدی در رده‌های بعدی ایستادند.

در مسابقات اسکیت رده سنی متولدین ۸۵ و ۸۴ و ۸۳ فاطمه آقایی در صدر قرار گرفت و تارا آخوندی و ملیکا آخوند شوشتری دوم و سوم شدند و در رده سنی دختران بالاتر از ۱۴ سال سارا خدا جویان به مقام نخست رسید و مائده سادات سبط نبی و مبینا افضلی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

در بخش پسران در رده سنی ۵ تا ۷ سال علی وفاجو قهرمان شد و محمد مهدی نمازی و امیرحافظ فرزادمهر نفرات دوم مشترک بودند و کسری شایسته سوم شد و در رده سنی متولدین ۸۸ و ۸۹ عرشیا سپهر منصوری به مقام نخست رسید و امیرماهان کاوندی و روزبه بیگی دوم و سوم شدند.

مقام اول مسابقات رده سنی متولدین ۸۶ و ۸۷ به علی مغثی رسید و امیر حسین رنجبر و احمدرضا مسعودی در رده‌های بعدی قرار گرفتند و در مسابقات رده سنی متولدین ۸۵ و ۸۴ر امیر مهدی معماریان قهرمان شد و سید علی سبط نبی و محمد مهدی‌نژاد اصفهانی در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

در رده سنی متولدین سال‌های ۸۲ و ۸۳ شهراد شیشه‌ای اول شد، محمد علی معبر دوم شد و امیر علی سپهری عنوان سوم را به دست آورد و در رده سنی بالاتر از ۱۵ سال سید مجتبی سبط نبی قهرمان شد، نفر دوم مشترک امیرحسین قاسمیان و حمیدرضا انیسی بودند و عنوان نفر سوم به طور مشترک به طاها واحد و صالح رحیمی تبار رسید.

در پایان فاطمه آقایی با زمان هیجده ثانیه و دوازده صدم ثانیه به عنوان فنی‌ترین بازیکن در بخش دختران و سید مجتبی سبط نبی با زمان شانزده ثانیه و ۱۱ صدم ثانیه به عنوان فنی‌ترین بازیکن در بخش پسران در این دوره از مسابقات معرفی شدند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com