کد خبر ۴۲۷۳۶ انتشار : ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۶

ایجاد دو دستگی در کشور موجب تحقق اهداف دشمنان نظام است

مدیر شورای عالی حوزه علمیه قم گفت: ایجاد دو دستگی در کشور موجب تحقق اهداف شوم دشمنان نظام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار ایسنا، آیت الله مرتضی مقتدایی امروز در خطبه های نماز عید فطر در مسجد مقدس جمکران با تاکید بر تقوای الهی در این روز عنوان کرد: ایجاد دو دستگی در کشور موجب تحقق اهداف شوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله مقتدایی افزود: ملت ایران در روز قدس پاسخ کوبنده ای به دشمن دادند و در همه شهرها به خیابان آمدند و با همین حضور با شکوه، نظام را بیمه کردند.

وی تصریح کرد: دشمنان تحمل این حضور را ندارند چرا که از تحقق اهداف خود ناامید می شوند از این رو در جهت براندازی نظام گام می بردارند بر این اساس نباید در جامعه دو دستگی ایجاد شود تا دشمن را به هدف برساند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: ایران اسلامی انتخابات باعظمتی را پشت سر گذاشت و جمعیت کثیری پای صندوق های رای به نظام جمهوری اسلامی رای دادند.

وی اظهار داشت:حضور مردم در انتخابات زمینه ساز عزت نظام اسلامی در سطح بین المللی و جهانی شد و در هیچ جایی در دنیا چنین انتخابات و حضوری سابقه نداشت.

آیت الله مقتدایی خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از معصیت های بزرگ ایجاد شبهه و بدبینی میان مسئولان و مردم و افتراء زدن و تهمت به یکدیگر به خصوص در فضای مجازی است که باید مراقب این آسیب ها باشیم.

وی تاکید کرد: نباید با توجه به این شبهات و تهمت ها و دروغ ها در جامعه دو دستگی ایجاد کرد این گونه رفتارها دشمن را در جهت رسیدن به اهدافش یاری می رساند.

مدیر شورای عالی حوزه علمیه قم با تبریک روز عید فطر عنوان کرد:عید فطر فرصت طلایی برای دعا و توبه است این روز بزرگ را عید بگیریم و برای ولی عصر(عج) و ظهورش دعا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عید سعید فطر دارای فضیلت های بیشماری است و کسی از فضیلت های آن بهره مند می شود که روزهای ماه رمضان و نعمت های الهی در این ایام را به خوبی درک کرده باشد.

آیت الله مقتدایی تصریح کرد: در جامعه از حال معنوی ماه مبارک رمضان در صدد تبیین اخلاق و معنویت میان مردم باشیم و از هر گونه شبهه و خدشه ای به نظام جمهوری اسلامی و دو دستگی جلوگیری کنیم.

وی گفت: بندگی خدا و مهمانی او در ماه رمضان یک افتخار بزرگ برای بندگان است این توفیق و بندگی جای شکرگزاری دارد. 


انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com