کد خبر ۴۲۷۴۸ انتشار : ۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۰

مسابقات چندجانبه پینگ پنگ جام رمضان استان مرکزی پایان یافت

اراک- مسابقات چند جانبه پینگ پنگ جام رمضان استان مرکزی با شرکت شهرهای قم و همدان و با شناخت تیم ها و نفرات برتر در اراک پایان یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، مسابقات پینگ پنگ جام رمضان استان مرکزی با شرکت ۱۶ تیم از شهرهای همدان(میهمان)، خمین، اراک و شازند در سالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد در اراک برگزار شد.

براساس این گزارش، در بخش تیمی این مسابقات، تیم مدرسه پینگ پنگ الف خمین( مرتضی رضایی و سینا ملکی) مقام اول را کسب کرد، تیم مدرسه پینگ پنگ ب خمین (محمدحسین صمدی و جواد بهرامی) نایب قهرمان شد، تیم شهید تهرانی مقدم اراک(حسن امینی فرد و وحید رئوفی) در سکوی سوم قرار گرفت و تیم جوانان خمین (امیرمحمد سرمدی و محمدمهدی عرب) چهارم شد.

در بخش انفرادی هم، مرتضی رضایی از خمین و علیرضا آبایی از اراک اول و دوم شدند  وجواد سهرابی از خمین و آرمان سلیمانی از اراک به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

همچنین یک دوره مسابقه دو جانبه تحت عنوان جام رمضان زیر نظر هیات پینگ پنگ استان مرکزی با شرکت ۲۴ بازیکن از شهرهای قم، ساوه، اراک و تفرش به روش جدول دو حذفی در اراک برگزار شد که در پایان، امیررضا ملکی از تفرش و حسین فغانی از قم در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و سعید خادمی فر از ساوه و محیا نظریان از تفرش به طور مشترک سوم شدند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com