کد خبر ۴۳۰۱۶ انتشار : ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۵

استفاده از اماکن تفریحی و ورزشی در مناطق کمتر برخوردار قم باید به صورت رایگان باشد

قم ـ ایرنا ـ مدیرکل ورزش وجوانان قم بیان اینکه اجرای طرح اوقات فراغت به ویژه در مناطق کمتربرخوردار و حاشیه ای شهر قم از اهمیت بسزایی برخوردار است، تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت دستگاههای اجرایی در این مناطق، اماکن تفریحی و ورزشی را به صورت رایگان یا با تخفیف در اختیار قشر آسیب پذیر قرار دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، حسن عابدی عصر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قم افزود: دراین راستا باید از همه امکانات و ظرفیت های دستگاههای اجرایی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: با شروع فصل تابستان و تعطیلات دانش آموزان، باید برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه ریزی خوب و مناسبی صورت بپذیرد.
وی بر ضرورت همسویی و هماهنگی امکانات و ظرفیت های دستگاههای اجرایی برای تحقق اهداف در طرح اوقات فراغت جوانان تأکید کرد و گفت: بر اساس شاخص ها و معیارهای ارزیابی، دستگاههای برتر در طرح اوقات فراغت برگزیده و تجلیل خواهند شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ادامه افزود: نرخ بهره مندی جوانان از برنامه های فراغت، تعداد برنامه ها، امکانات و پایگاهها، میزان تخصیص اعتبارات و استفاده از ایده های جوانان، نحوه حضور در جلسات و اجرای مصوبات و تحقق برنامه ها، سطح علمی اساتید و مدرسین، میزان کارآفرینی و مهارت افزایی و نظر گروههای بازرسی از جمله شاخص ها و معیارهای ارزیابی است.
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور استاندار قم و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور **انتشار- جعفرمسلمی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com