کد خبر ۴۳۸۷۸ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۹
از پنجم مرداد ماه صورت می‌گیرد

برگزاری اردوی تیم ملی کاتا جودو ایران در قم/ 8 کاتاروی قم در جمع ملی‌پوشان

ملی‌پوشان کاتا جودو ایران در راه کسب آمادگی برای اعزام به پیکارهای برون‌مرزی 2017 اردوی آماده‌سازی خود را در قم برپا می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، بعد از برگزاری پیکارهای کاتا جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در همدان به انجام رسید، برترین‌های فرم‌های مختلف از سوی کادر فنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای کسب آمادگی حضور در پیکارهای برون‌مرزی 2017 دعوت شدند.

اکنون کادر فنی تیم ملی کاتا جودو ایران برای برگزاری دومین مرحله اردوی آماده‌سازی نفرات حاضر در اردو برنامه‌ریزی کرده است و شهر قم میزبان این مرحله از تمرینات ملی‌پوشان شده، تمریناتی که از پنجشنبه پنجم مرداد ماه در قم آغاز می‌شود و تا جمعه ششم مرداد ادامه خواهد داشت.

برای این منظور از سوی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، 32 کاتارو از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان‌رضوی، قم، کرمان، گلستان، مازندران و همدان به دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت به میزبانی هیأت‌ جودو، جوجیستو و کوراش استان قم شده‌اند.

هیأت‌ قم نیز که در لیست 32 نفره ملی‌پوشان کاتا جودوی ایران دارای هشت ملی‌پوش است، مهمان‌سرای شاهد قم را برای پذیرایی و میزبانی از کاتاروهای اردونشین در نظر گرفته است و اعضای این تیم در خانه جودو مجموعه ورزشی تختی قم به تمرین خواهند پرداخت.

در لیست تیم ملی کاتا جودو ایران، قم با هشت کاتارو دارای بیشترین ملی‌پوش است، گلستان و همدان هر کدام با 6 کاتارو، اصفهان با چهار نفر، تهران، کرمان، مازندران و خراسان‌رضوی نیز هر کدام با دو ملی‌پوش امیدوار به کسب سهمیه حضور در مسابقات برون‌مرزی سال جاری هستند.

در این اردو محمدجواد بشارتی، مجتبی اسماعیل‌پور، محمدحسن سالاری، محمدرضا صحرایی، مهدی میرعظیمی، فخرالدین رضایی، سیدعلی میرسپاسی و محسن قاسم‌لو از استان قم، رحمان رحمانی و کیوان حقیقت از تهران و مرتضی عددآبادی به همراه رضا عباس‌زاده از کرمان حضور دارند.

همچنین مجتبی باجلان، سیدرضا روحانی، محمدعلی وحید و رضا شفیع‌شلمزاری از اصفهان، رضا جاوید و محمد شیری از خراسان‌رضوی، محمدعلی نودهی، امیرفرزانه حصاری، محمد میقانی، سالار جوادیه‌طهرانی، محمدرضا خسروی و پوریا نجار از گلستان، عبدالوهاب بردی و سیدیاشار روح‌الله‌زاده از مازندران به همراه فتح‌الله فریدی‌وثوق، حمیدرضا کریمی‌ناصر، محمدحسن نجفی، علیرضا کریمی‌ناصر، حسین مهری و مجید قاسمی‌جمشید از همدان عضو تیم ملی هستند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com