کد خبر ۴۳۹۱۴ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم:

کمیته ویژه بررسی خلاهای قانونی موسسات خیره تشکیل شد

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با اشاره به اینکه ‌در مرکز تحقیقات مجلس کمیته ویژه بررسی خلاهای قانونی موسسات خیره تشکیل شده است، گفت: مصوبات این کمیته به کمیسیون فرهنگی مجلس ارسال می‌شود تا بتوانیم پیشبرد اهداف موسسه‌های خیریه را رقم بزنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، یونس عالی‌پور در صد و پنجاه و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، از برگزاری کارگروه زیارت در مشهد مقدس یاد کرد و افزود: در این نشست ‌گزارشات برنامه‌های مطلوب دهه کرامت در استان قم مورد توجه مسؤولان کشوری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ‌در مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی کمیته ویژه بررسی خلاهای قانونی موسسات خیره تشکیل شده است، اضافه کرد: امیدواریم مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی نظرات و پیشنهادات خود را به این کمیته ارائه دهند چرا که مصوبات این کمیته به کمیسیون فرهنگی مجلس ارسال می‌شود تا بتوانیم پیشبرد اهداف موسسه‌های خیریه را رقم بزنیم.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با تاکید بر اینکه خیرین سلامت برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان آمادگی دارند، تصریح کرد: خلاهای قانونی سبب می‌شود که نتوانیم به شیوه مطلوبی از ظرفیت این افراد استفاده کنیم در حالی که استان نیز به این افراد نیاز دارد.

همچنین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز طی سخنانی در این نشست با اشاره به برگزاری همایش جذب و آموزش اساتید جدید برای درس آشنایی با معارف دفاع مقدس اظهار کرد: تا کنون 6 هزار نفر از دانشجویان این درس را فرا گرفته‌اند.

سید احمد حسینی از فعال شدن دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور نهادها و کمیته‌های 6 گانه یاد کرد و گفت: امیدورایم برای این هفته بتوانیم برنامه‌های مطلوبی را دنبال کنیم.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com