کد خبر ۴۳۹۲۰ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲
به منظور رفع مشکلات حضور در مسابقات آسیایی؛

نشست مشترک باشگاه هدف پویان با مسئولان استانداری قم برگزار شد

قم - نشست باشگاه هدف پویان جوان با استانداری قم امروز به منظور بررسی وضعیت حضور این تیم در مسابقات هندبال زنان باشگاه‌های آسیا در ازبکستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، در جلسه‌ای که صبح پنج‌شنبه در استانداری قم برگزار شد موضوع حضور تیم هندبال هدف پویان قم در مسابقات باشگاه‌های آسیا مطرح شد.

معصومه ظهیری مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم، فرشاد خوش نویسان رئیس مرکز جذب سرمایه گذاری استانداری قم، حسین محمد خانی رئیس هیئت هندبال استان قم، نرجس نیازمند مدرس دانشگاه و فعال حوزه سیاسی، فرهنگی و زنان در قم، مهدی میرزا حسینی مدیر عامل باشگاه هدف پویان و زهرا احمدی نیا سرمربی تیم هندبال هدف پویان جوان حضور داشتند.

در این جلسه مقرر شد رایزنی‌های لازم برای تأمین منابع مالی اعزام این تیم قمی به مسابقات باشگاه‌های آسیا از سوی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم و رئیس مرکز جذب سرمایه‌گذاری استانداری قم انجام شود.

هدف پویان قم نماینده ایران در هندبال باشگاه‌های آسیا است. این مسابقات قرار است مهرماه امسال برگزار شود و اچ پی جی به دنبال جذب منابع مالی برای اعزام به مسابقات آسیایی است. نبود حامی مالی برای تیم هدف پویان سبب شده است موضوع اعزام هدف پویان از درگاه‌های استانی پیگیری شود.

باشگاه هدف پویان جوان قم در ۲ سال اخیر در لیگ برتر هندبال زنان کشور حضور داشته است در حالی که تمامی بازیکنان و کادر این تیم بومی هستند و حضور در مسابقات باشگاهی آسیا برای ورزش استان قم فرصتی تلقی می‌شود که ممکن است تا مدتی طولانی تکرار شدنی نباشد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com