کد خبر ۴۳۹۶۷ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۹
در غیاب سهراب بختیاری زاده؛

نخستین تمرین تیم فوتبال صبای قم برگزار شد + تصاویر

قم - نخستین تمرین رسمی تیم فوتبال صبای قم با حضور بازیکنان بومی و غیر بومی و بدون حضور سرمربی این تیم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال صبای قم برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار شد و بازیکنان تستی زیر نظر کادر فنی توانایی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

در این جلسه تمرینی که روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد سهراب بختیاری‌زاده سرمربی جدید تیم صبای قم غایب بود و احمد تقوی مدیریت این تیم را به عنوان دستیار اول بختیاری‌زاده بر عهده داشت و ناصر بختیاری‌زاده و حسین گنجیان دیگر مربیان صبا در این تمرین بودند.

بازیکنان حاضر در این جلسه تمرینی پس از استماع اظهارات احمد تقوی، مربی صبا به چند تیم تقسیم شدند و با هم به فوتبال تمرینی پرداختند تا توانایی‌های هر بازیکن توسط کادر فنی بررسی شود.

بازیکنان بومی در این تمرین نیمی از بازیکنان حاضر را تشکیل می‌دادند که به طور عمده بازیکنان سابق تیم‌های پایه صبای قم در سال‌های اخیر را تشکیل می‌دادند همچنین برخی بازیکنان از تیم‌های پایه و بزرگسالان استان‌های دیگر در این تست حاضر بودند.

قرار است نفرات برگزیده این تمرین به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان بومی صبا آماده پیوستن به ترکیب اصلی تیم صبای قم در لیگ دسته اول کشور شوند در حالی که احمد تقوی مربی صبا در حاشیه این تمرین نسبت به فرصت محدود برای بستن تیمش ابراز نگرانی کرد.

تصاویر مهر را از این تمرین مشاهده می‌کنید:

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com