کد خبر ۴۳۹۷۶ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷

فستیوال عمومی مدارس فوتبال استان قم پایان یافت

قم - فستیوال عمومی مدارس فوتبال استان قم با برگزاری سلسله برنامه‌هایی طی ۳ شب در ورزشگاه شهید حیدریان پایان یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، فستیوال مدارس فوتبال استان قم شانگاه جمعه به پایان رسید و فوتبال آموزان رده سنی زیر ۱۲ سال در این فستیوال شبانه در کارگاه‌های سنجش توانایی‌های فوتبالی زیر نظر استعدادیاب‌های هیئت فوتبال استان قم به میدان رفتند.

در شب پایانی این فستیوال، تیم‌هایی از مدارس فوتبال مختلف استان قم در زمین چمن ورزشگاه شهید حیدریان در کارگاه‌های تدوین شده در بخش‌های مختلف زمین با هم رقابت کردند و بازیکنان حاضر، توسط استعدادیاب‌ها ارزیابی شدند.

در این فستیوال، علاوه بر فوتبال آموزان، جمع کثیری از خانواده ورزشکاران نیز حضور داشتند در حالی که مسئولان هیئت فوتبال استان، پیشکسوتان و مربیان خوشنام حال و گذشته فوتبال قم در این فستیوال دیدنی حضور پیدا کردند.

مسابقه فوتبال بین مدارس فوتبال، کارگاه‌های دقت شوت، سرعت شوت، چابکی، حرکت از میان موانع و ضربه به چارچوب از جمله کارگاه‌هایی بود که در این فستیوال در محدوده ورزشگاه شهید حیدریان با حضور مربیان استعدادیاب فعالیت می‌کرد.

همچنین فستیوال مدارس فوتبال برای رده سنی زیر ۱۱ سال پنج شنبه شب و فستیوال مدارس فوتبال برای رده سنی کمتر از ۱۰ سال نیز چهارشنبه هفته گذشته با حضور نماینده آکادمی ملی فوتبال ایران در قم برگزار شده بود.

قرار است نفرات منتخب فستیوال مدارس فوتبال قم ترکیب تیم‌های مدارس فوتبال قم در فستیوال کشوری این رده‌های سنی را تشکیل دهند ضمن اینکه آموزش اصولی و مداوم استعدادهای پذیرش شده در برنامه هیئت فوتبال استان قم قرار دارد.

تصاویر مهر را از این تمرین مشاهده می‌کنید:

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com