کد خبر ۴۴۰۶۶ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۹

حوادث کوتاه از کشور


    بازی مرگبار
کرمانشاه - فارس: فرمانده انتظامی دالاهو گفت: برادر هفت‌ساله که در منزل در حال بازی با تفنگ پران شکاری پدرش بود درحال بازی با ماشه تفنگ به خواهر چهار ساله‌اش شلیک کرد.
علی‌اشرف نجفی افزود: در این حادثه گلوله تفنگ به سر کودک چهار ساله برخورد کرد و وی در دم جان باخت.
آتش در انبار روغن
کرمانشاه - خبرگزاری صدا و سیما: انبار روغن خودرو در کرمانشاه طعمه حریق شد.
غلامرضا رضایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: این آتش‌سوزی در انبار مملو از روغن خودرو که به‌شدت اشتعالزا بوده رخ داد.
وی افزود: علت وقوع آتش‌سوزی و میزان خسارات جانی و مالی این حادثه در دست بررسی است.
سقوط از ارتفاع
ساری - خبرنگار کیهان:  کارگر جوان حدود 23 ساله کارخانه نئوپان سوادکوه شمالی از شیروانی از ارتفاع بیش از 12 متر سقوط کرد و پس از اعزام به بیمارستان رازی قائمشهر، تلاش پزشکان برای نجات جان جوان موثر واقع نشد و جان باخت.
مرگ در چاه فاضلاب
تبریز - خبرنگار کیهان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از آتش‌نشانی تبریز، یک زن مسن در دژشهر قره‌داغی سه‌راه بهشتی در چاه فاضلاب سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
بنابر این گزارش جسد این زن توسط مامورین آتش‌نشانی از چاه بیرون کشیده و به اورژانس منتقل شد.
حریق در کارخانه
ساری - خبرنگار کیهان: حریق در کارخانه تولید موادشوینده واقع در شهرک صنعتی در ساری پس از سه ساعت با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.
کلانتری سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با اشاره به خسارت چندصد میلیونی به ساختمان، محصولات و ماشین‌آلات این کارخانه، گفت: در این حادثه سه نفر از آتش‌نشانان در حین اطفای حریق دچار صدمات سطحی شدند که دونفر در محل حادثه توسط عوامل اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند و یکی از آتش‌نشانان نیز پس از درمان در بیمارستان، مرخص شد.
قاچاق پیاز
زاهدان - خبرنگار کیهان: رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از توقیف 4 دستگاه کامیون حامل 50 تن پیاز قاچاق به ارزش 5/2 میلیارد ریال در شهرستان‌های نیمروز و دلگان خبر داد.
سرهنگ ابراهیم ملاشاهی با اشاره به ارزش 5/2 میلیارد ریالی این محموله قاچاق، بیان کرد: در این رابطه 4 قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.
دستگیری ضارب
شهرکرد - تسنیم: فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ضارب متخصص بیهوشی بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد در کمتر از 48 ساعت دستگیر شد.سرتیپ غلامعباس غلامزاده افزود: فردی به یکی از متخصصان بیهوشی بیمارستان آیت‌الله کاشانی حمله کرده و وی را با چاقو از ناحیه گردن مصدوم ساخته و متواری شد.
وی اضافه کرد: ضارب در کمتر از 48 ساعت به هنگام خروج از مرزهای شمال غربی کشور دستگیر شد.
کشف 51 قبضه سلاح شکاری
اهواز- فارس: دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: یک محموله اسلحه قاچاق شامل 51 قبضه سلاح شکاری در شوش کشف شد.
مصطفی نظری تصریح کرد: سلاح قاچاق از مرز عراق وارد شده و در یک دستگاه خودرو پژو 405 در منزل مسکونی جاسازی شده بود.
وی افزود: در این رابطه سه نفر مرد سابقه‌دار در زمینه فروش اسلحه بازداشت و جهت ادامه تحقیقات در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.
مرگ در آب‌انبار
بیرجند- فارس: فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: جنازه چوپانی از داخل آب‌انباری در کیلومتر 115 طبس- پیرحاجات، توسط نیروهای آتش‌نشانی و هلال احمر خارج شد.
محسن جلالیان اظهار داشت: جسد کشف شده مربوط به جوانی 25 ساله است که شغل وی چوپانی شتر بوده است.
وی افزود: این شخص اختلال حواس داشته و لباس‌ها و لوازم شخصی‌اش در نزدیکی جسد پیدا شده است.فرمانده انتظامی شهرستان طبس با بیان اینکه طبق شواهد به دست آمده نامبرده به قصد شنا کردن وارد حوضچه‌ای سیمانی که آب باران در آن جمع شده بود، شده است، تصریح کرد: با توجه به عمق تقریبا دو متری این حوضچه این شخص دچار خفگی در آب شده است.
شگرد جدید کلاهبرداری
کرج- تسنیم: معاون دادستان کرج از دستگیری کلاهبردار رانندگان آژانس در این شهر خبر داد.
جواد یاوری اظهار داشت: این کلاهبردار پس از درخواست تاکسی از آژانس‌های سطح شهر، با فریب راننده در مسیر اقدام به کلاهبرداری از آنها می‌کرد.وی افزود: این فرد که تاکنون چندین شکایت علیه وی مطرح شده با این بهانه که باید وجه نقد، طلاجات یا مدارکی را به جایی تحویل دهد یا بگیرد پس از جلب اعتماد راننده، با این بهانه که باید تضمینی داشته باشد اقدام به اخذ کارت بانکی به همراه رمز بانکی از راننده می‌کرد.
معاون دادستان کرج توضیح داد: راننده فریب‌خورده پس از مراجعه به محل مورد ادعای فرد کلاهبردار از غیرواقعی بودن آدرس و مدارک مطلع شده و در این فاصله نیز کلاهبردار اقدام به خالی کردن وجوه موجود در کارت بانکی وی می‌کرد.
پلمب مطب
قم- تسنیم: یک واحد دندانسازی و دندانپزشکی غیرمجاز و فاقد مدرک که در امر پزشکی مداخله می‌کرد، با دستور دادستان قم پلمب شد.
مظفری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: متاسفانه این واحد در یکی از مناطق شهری قم مستقر بود که فرد دندانساز دندانپزشک، بدون هیچگونه مدرک پزشکی و با جعل برخی عناوین، اقدام به درمان غیرمجاز مردم می‌کرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com