کد خبر ۴۴۴۰۱ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۱
طی ۴ ماه نخست امسال؛

۴۸ تن برنج هندی قاچاق در قم کشف شد/ انجام ۲۷۵ بازرسی

قم - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: طی چهار ماه نخست سال جاری با بازرسی‌های صورت گرفته ۴۸ هزار کیلو برنج هندی قاچاق در قم کشف شد.

احمد ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بازرسی‌هایی که طی چهار ماه ابتدای سال جاری در زمینه نظارت و بازرسی بر اصناف صورت گرفته است، اظهار داشت: طی این چهار ماه در مجموع ۲۷۵ بازرسی در قم انجام شد.

وی با بیان اینکه در این بازرسی‌ها ۲۷۵ پرونده تخلف برای متخلفین تشکیل شد، بیان داشت: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۳ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در ادامه عنوان کرد: مواد غذایی، لوازم خانگی، دخانیات، نوشیدنی، میوه و سبزیجات، پوشاک و لوازم آرایشی از جمله مواردی است که در بازرسی‌ها کشف شد.

وی بیشترین کشفیات را به ترتیب مربوط به موادغذایی و لوازم خانگی دانست و گفت: ارزش ریالی مواد غذایی کشف شده بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال بود و در بخش لوازم خانگی هم ۹۸۹ میلیون ریال ارزش لوازم کشف شده است.

ذاکری بیان کرد: در بخش مواد غذایی ۴۸ هزار کیلو برنج هندی کشف شد و در بخش لوازم خانگی هم کولر گازی از مهمترین کشفیات بود.

وی ابراز داشت: در بازرسی‌هایی که در زمینه عرضه خارج از شبکه سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته هم در مجموع ۶۲۰ بازرسی به عمل آمد که ‌نهایت منجر به کشف بیش از ۱۶ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال انواع محصولات پتروشیمی و آرد خبازی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: در بخش پتروشیمی ۳۹۶ هزار کیلو کالای قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال و در بخش آرد خبازی هم ۲۳ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم آرد به ارزش ۲۱۹ میلیون ریال کشف شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com