کد خبر ۴۴۷۸۴ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۴
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

حوادث در قم 72 مجروح بر جای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در پی حوادث ترافیکی 72 نفر مجروح شدند که از این تعداد 29 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و 41 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمدرضا حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در طول 24 ساعت گذشته هزار و 449 مورد تماس با اورژانس برقرار شد که این تماس ها منجر به انجام 248 مأموریت شد.

وی ادامه داد: 248 مأموریت انجام شده که از این تعداد 220 مورد حوادث داخل شهر و 28 مورد حوادث جاده‌ای است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تاکید کرد: در پی حوادث ترافیکی 72 نفر مجروح شدند که از این تعداد 29 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و 41 نفر به علت شدت جراحات به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در مورد تصادف موتورسیکلت سواران خاطر نشان کرد: 43 مورد تصادفات موتورسیکلت سواران گزارش شده که این تعداد 41 تصادف شهری و 2 تصادف جاده‌ای بوده است.

حسنی یادآور شد: تصادفات موتورسیکلت سواران 48 نفر مجروح بر جای گذاشت که 19 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شده و 29 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته دو مورد برخورد عابر پیاده با تریلی و اتوبوس به ترتیب در محورهای اراک به قم و کاشان به قم گزارش شده که هر دو مورد منجر به فوت عابر پیاده شده است.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ابراز کرد: همچنین برخورد یک دستگاه خودرو سمند با وانت نیسان در کیلومتر 60 اتوبان قم تهران گزارش شده که به دلیل شدت سانحه، بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام و تعداد 4 نفر مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کرد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com