کد خبر ۴۴۸۷۷ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۹
در لیگ کاراته دختران کشور رقم خورد؛

پیروزی کاتاروهای تیم کاراته ایثار قم در آغاز فصل جدید

قم - مربی تیم کاتای ایثار قم از پیروزی کاتاروهای این تیم در آغاز فصل جدید در لیگ کاراته دختران کشور خبر داد.

آرزو شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دختران کاتاروی استان قم در روز اول از هفته اول لیگ‌های پایه کاراته دختران کشور که روزهای پنج شنبه و جمعه در تهران برگزار شد نمایشی فراتر از حد تصور داشتند و توانستند نتیجه‌ای قابل توجه به دست بیاورند که برای کاتای بانوان قم بسیار امیدبخش است.

وی افزود: در رده سنی خردسالان و در بخش کاتا یا اجرای فرم، تیم ایثار قم در دور اول استراحت داشت و در دور دوم با ترکیب زهرا صفری، فاطمه اخویان و ملیکا محمد زاده  ۱۲ بر صفر تیم کبکانیان تهران را شکست داد.

مربی تیم کاتای ایثار قم گفت: در رده سنی نونهالان، ایثار قم با آرایش فاطمه حسنی، فاطیما قاران و نرگس فدایی ۱۲ بر صفر باشگاه کلانتر زاده را شکست داد و در دور دوم ۹ بر ۳ از سد فرمانداری قروه کردستان عبور کرد. 

شریفی بیان داشت: در دور سوم، تیم کاراته صمدی گیلان حریف تیم ایثار قم بود که ایثار این مسابقه را در مجموع ۲ مسابقه انفرادی و یک مسابقه تیمی، ۸ بر ۳ به سود خود پایان داد تا ۳ پیروزی متوالی و باارزش سهم کاراته کاهای قم در این رده سنی شود.

وی عنوان کرد: در رده سنی جوانه و آینده سازان، تیم ایثار قم با ترکیب مبینا ابرقویی، نگین دریسی و هدیه سادات موسوی ۱۱ بر ۳ برابر شهر قدس بازنده شد اما در دور دوم برابر مرکزی ۷ بر ۷ مساوی کرد. نکته ویژه، نبود کاتارو در ترکیب این تیم بود و به دلیل کمبود کاتار و، کومیته کاهای قمی در عین ناباوری با آموزشی مقدماتی و فقط برای حضور در مسابقه، برای تیم کاتا به میدان رفتند.

مربی تیم کاتای ایثار قم تصریح کرد: ایثار قم در مسابقات انفرادی دوم در هر ۲ بازی با شهر قدس و مرکزی، کاتارویی به میدان نفرستاد. نکته جالب در مورد مسابقه با مرکزی که به تساوی انجامید این است که قم هم در کاتای تیمی و هم در انفرادی آزاد مرکزی را برده و فقط انفرادی اول را باخته اما چون در انفرادی دوم، کاتارو نداشته پیروزی را با تساوی عوض کرده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com