کد خبر ۴۴۸۹۳ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۷
به همت اداره کل کتابخانه های عمومی؛

نشست کتاب خوان تخصصی شعر و ادبیات در قم برگزار می شود

حجت الاسلام والمسلمین جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی از برگزاری نشست کتاب خوان تخصصی شعر و ادبیات با حضور استاد محمد علی مجاهدی پدر شعر آیینی کشور ، مجید شرافت، جواد محمد زمانی و دیگر شاعران و اساتید حوزه و دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم؛ مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم اظهار داشت: این نشست با همکاری موسسه فرهنگی شهرستان ادب معاصر ساعت 17:30 در تاریخ 30/5/1396 در تالار غدیر اداره کل کتابخانه ها واقع در خیابان ساحلی برگزار می شود. وی هدف از این نشست را اعتلای ادبیات اسلامی ایرانی، آشنایی با شعرا و سبک های شعری و همچنین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص نثر و ادبیات پارسی به دیگر اقشار عنوان کرد و افزود: حضور شخصیت های تاثیرگذار همچون نویسندگان، هنرمندان و ... در جامعه به عنوان الگویی شایسته کمک شایانی به گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی می کند.

جباری نشست های کتاب خوان را نشستی دورهمی و صمیمی با اهالی فرهنگ و دانش دانست که در آن کتاب های خوب و کاربردی معرفی و با دیگر مخاطبین به اشتراک گذاشته می شود. وی در پایان گفت: این نشست های فرهنگی به صورت تخصصی، ویژه و عمومی در سطح استان و با همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی و فرهنگی با هدف اشاعه مطالعه مفید در بین تمامی گروه های سنی و ... برگزار می شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com