کد خبر ۴۴۹۶۸ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۷
دبیر هیئت‌‌‌‌‌ بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم:

میزبانی مسابقات کشوری ورزشکاران هموفیلی و دیالیزی به قم رسید

دبیر هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم از برگزاری رقابت‌های‌ ورزشکاران هموفیلی و دیالیزی کشور در شهریورماه به میزبانی قم خبر داد.

علی‌اصغر فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: همزمان با عید سعید غدیر خم مسابقات کشوری ویژه ورزشکاران هموفیلی و دیالیزی سراسر کشور به میزبانی هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء قم به انجام خواهد رسید.

دبیر هیئت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم با اشاره به طبقه‌بندی رشته‌ها افزود:طی نامه‌ای که از فدراسیون به هیئت‌های استانی ابلاغ‌شده شرایط شرکت در رقابت‌های کشوری و همچنین نحوه ثبت‌نام و تعداد شرکت‌کنندگان رشته‌های مختلف اعلام‌شده است.

وی عنوان کرد: برای گروه پیوند اعضاء شامل دوومیدانی، شنا، بدمینتون، تنیس روی میز، دارت، اسکواش، بولینگ، دوچرخه‌سواری و پتانک، برای ورزشکاران گروه دیابت در رشته‌های شنا، تنیس روی میز، دارت و شطرنج تعیین‌شده است.

فرمانی تصریح کرد: برای گروه ام‌اس نیز رقابت در رشته‌های دارت و شطرنج برنامه‌ریزی‌شده و ورزشکاران گروه تالاسمی نیز در رشته‌های بدمینتون، تنیس روی میز، دارت، شطرنج، تیراندازی و فوتسال به رقابت می‌پردازند و البته مسابقات شنا و فوتسال فقط در‌ بخش آقایان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه مسابقات ورزشی قهرمانی کشور در گروه‌های تالاسمی، دیابت و ام‌اس از 10 تا 20 شهریور برگزار خواهد شد، گفت: در استان قم ورزشکاران بسیار خوب و توانمندی داریم که از مدت‌ها قبل در حال تمرین بوده و خود را برای چنین مسابقاتی آماده می‌کنند‌.

فرمانی گفت: پس از میزبانی استان قم از مسابقات هموفیلی و دیالیزی در دهه سوم شهریور مسابقات قهرمانی کشور ویژه ورزشکاران تالاسمی به میزبانی کیش و در دهه اول مهر رقابت‌های کشور ورزشکاران پیوندی، دیابتی و ام‌اس برگزار خواهد شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com