کد خبر ۴۵۲۲۷ انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

معرفی برترین کشتی گیران آزادکار جوان قم

برترين کشتي گيران آزادکار جوان قم در رقابت با 80 مدعي و برگزاری 102پیکار معرفي شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛رقابت هاي انتخابي کشتي آزاد جوانان بسيج و قهرماني استان قم يادواره شهداي مدافع حرم ،شهيدحججي، با حضور 80 مدعي کسب عناوين برتر در خانه کشتي برگزار و با معرفي نفرات اول، دوم و سوم مشترک اوزان مختلف خاتمه يافت.

چهره برترين هاي اين رقابت ها با برگزاري 102 جدال هويدا شد و برهمين اساس در مجموع احتساب امتيازات نفرات حاضر در ترکيب تيم هاي مختلف تيم مرحوم سلطاني نژاد در صدر اين رقابت ها ايستاد و باشگاه شهيد بيطرفان به عنوان نائب قهرماني رسيد و تيم خانه کشتي سوم شد.

 در وزن 50 کيلوگرم محمد امين ترکمن اول شد و محمدنباتي به عنوان نائب قهرماني دست يافت و مهدي خدابنده لو و مصطفي پرچگاني مشترکا سوم شدند و رقابت هاي وزن 55 کيلوگرم با تصاحب مدال طلا توسط محسن زارعي به اتمام رسيد و مهدي البرز در اين وزن به مدال نقره دست يافت، امير حسين اسکندري و مرتضي ربيعي عنوان سومي مشترک را از آن خود کردند.

علي نور محمدي مدال طلاي وزن 60 کيلوگرم را به گردن آويخت و برسکوي نخست ايستاد و امير حسين فرجي به مدال نقره بسنده کرد و حسين حسيني به همراه آرمين محمدي کشتي گيراني بودند که از سکوي سومي اين وزن بالا رفتند.

گردن آويز طلا، نقره و برنز وزن 66 کيلوگرم رقابت هاي انتخابي کشتي آزاد و بسيج استان قم به ترتيب به محمد حسن زند، حميدرضا دهشيري و عليرضا محمدي رسيد و در رقابت هاي وزن 74کيلو گرم يوسف سبزي با برتري مقابل تمام رقباي خود از سکوي قهرماني بالا رفت تا ايمان سلطاني به مدال نقره اين وزن بسنده کند و مصطفي بخشي وعلي فلاح آزادکاران جواني بودند که عنوان سومي مشترک را کسب کردند.

پيکارهاي وزن 84 کيلو در حالي به اتمام رسيد که مهدي خالقي به همراه حسين فرخ به ديدار پاياني راه يافتند و با برگزاري ديدار فينال خالقي در صدر ايستاد و صاحب مدال طلاي اين وزن شد تا حسين فرخ با مدال نقره با اين مسابقات وداع کند، علي حيدري و محمد محمدي نفرات برنزي اين وزن بودند.

علي حاج محمد شيرازي فاتح سکوي نخست وزن 96 کيلوگرم اين مسابقات شد و مهدي کلهري با واگذاري ديدار پاياني خود مقابل شيرازي نائب قهرمان شد و محمد عبدالحسيني به همراه رضا سنايي به طور مشترک بر سکوي سومي ايستادند.

پيکارهاي وزن پاياني اين رقابت ها يعني وزن 120 کيلوگرم با قهرماني عباس مصطفوي خاتمه يافت و حميدرضا جعفرياني به مدال نقره رسيد، اميرحسين دهقاني و جلال ديناروند نفراتي بودند که عنوان سومي مشترک را تصاحب کردند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com