کد خبر ۴۵۳۴۶ انتشار : ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷
معاون شهردار قم:

بلوار آیت‌الله بروجردی در سال جاری به بهره برداری می رسد

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم گفت: تکمیل بلوار آیت‌الله بروجردی و اتصال آن به پردیسان و تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، علیرضا قاری‌قرآن با اشاره به اینکه بودجه شهرداری قم در سال جاری دو هزار و 260 میلیارد تومان است، اظهار کرد: هزار و 800 میلیارد تومان این رقم بودجه عمرانی شهرداری است که این مبلغ در قالب پروژه‌های تملکی، خدماتی، نگهداری و اجرایی هزینه می‌شود و در نتیجه نزدیک به 800 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌ها اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: بخشی از بودجه عمرانی شهرداری در سال جاری به احداث تقاطع‌های غیر همسطح و زیرساخت‌هایی از جمله ایجاد اماکن ورزشی و فضاهای سبز اختصاص یافته است و بخشی از آن نیز برای تکمیل رینگ دوم و سوم شهر قم هزینه می‌شود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم خاطرنشان کرد: تکمیل بلوار آیت‌الله بروجردی و اتصال آن به پردیسان و تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس تا پایان سال جاری و تقاطع غیر همسطح میدان ولیعصر در سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد اما به عنوان یک پروژه بلند مدت فازبندی می‌شود تا پل‌های آن در مدت کوتاه‌تری تکمیل شود.

وی با بیان اینکه شهروندان باید تاثیر پرداخت عوارض را در توسعه بسترهای مختلف شهر احساس کنند، عنوان کرد: شهرداری قم با تکمیل پروژه‌های عمرانی توانسته بخش قابل توجهی از مشکلات مردم را رفع کند و این دستاورد اکنون به خوبی قابل احساس است.

قاری‌قرآن با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی با اولویت مشخصی در سطح شهر دنبال می‌شود، مطرح کرد: امیدواریم اقشار مختلف مردم با پرداخت به موقع عوارض خود بتوانند در راستای آبادانی و توسعه شهر خود مشارکت داشته باشند.

وی افزایش مشارکت‌های مردمی را یکی از اهداف مورد نظر شهرداری قم دانست و تصریح کرد: بدون همکاری و استفاده از ظرفیت‌های مردمی نمی‌توانیم در حوزه‌های مختلف شهری به اهداف مورد نظر برسیم.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com