کد خبر ۴۵۴۰۱ انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷
به همت مخابرات قم صورت می گیرد:

نشر معارف دینی با استفاده از بستر آی سیما

در نشست مشترکی که بین مراکز حوزوی قم ، مدیران مخابرات و مدیران آی سیما برگزار شد راهکارهای نشر معارف دینی با استفاده از بستر آی سیما بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم ،در این جلسه مهندس دهناد مدیرمخابرات استان قم اظهار داشت: دستگاه های فرهنگی باید از ظرفیتهای بی بدیل مخابراتی برای ارتقاء و گسترش اخلاق درجامعه بهره بگیرند.

وی با اشاره به ظرفیتها و بسترهای مطلوب ایجاد شده درحوزه ارتباطات افزود: این ظرفیتها باید در خدمت انتشار معارف و ارزشهای دینی در جامعه باشد.

مدیر مخابرات قم از مدیران مراکز حوزوی و مدیران آی سیما خواست زمینه ارائه و نشر مطالب و محتواهای مذهبی و دینی را در سینمای خانگی برای استفاده از مشترکین فراهم کنند.

وی گفت:سینمای خانگی یا آی سیما ، سرویس جدیدی است که مخابرات قم برای مشترکین اینترنت پرسرعت خود فراهم کرده است و بااستفاده از این سرویس مشترکین میتوانند بدون استفاده از حجم اینترنت ، شاهد هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی و شبکه های تلویزیونی بصورت زنده و با آرشیو برنامه ها باشند.

همچنین مشترکین اینترنت پرسرعت مخابرات میتوانندبا استفاده از این سرویس از محتواهای دینی و مذهبی و برنامه های آموزشی متنوع استفاده کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com