کد خبر ۴۵۶۵۶ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۷

برتری هندبالیست های قم برابر تیم هیات هندبال قزوین

هندبالیست های قم برابر تیم هیات هندبال قزوین با نتیجه پرگل به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ تیم جوانان هیأت‌ هندبال استان قم که مدتی است زیر نظر یکی از بهترین‌های تاریخ هندبال قم یعنی رضا سفیدگر خود را برای حضور در مسابقات لیگ جوانان کشور آماده می‌کند، این روزها در دیدارهای تدارکاتی خود را برای حضور پرقدرت مقابل حریفان محک می‌زند.

هندبالیست‌های جوان استان قم در راه کسب موفقیت در پیکارهای لیگ هندبال قهرمانی جوانان ایران برابر تیم هیأت‌ هندبال قزوین به برتری رسیدند.

در کنار تمریناتی که هندبالیست‌های جوان قم زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهند، این تیم امروز در دیداری تدارکاتی به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم هیأت‌ هندبال قزوین به میدان رفت و در پایان دیداری نزدیک با حساب ۱۶ بر ۱۳ به برتری رسید.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون هندبال، مسابقات لیگ جوانان ایران به میزبانی شهرستان قاینات برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها نیمه دوم شهریور ماه برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

در شرایطی که تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات به مدت یک هفته در سالن‌های ورزشی غدیر و سیمرغ دانشگاه پیام نور قاین با یکدیگر رقابت می‌کنند، در هفته قبل نیز تیم جوانان هیأت‌ هندبال استان قم دو دیدار دوستانه با تیم‌های جوانان کاشان و مهدی‌شهر سمنان برگزار کرد و هر دو مسابقه با برتری تیم جوانان قم همراه بود.

رئیس هیأت‌ هندبال استان قم بیان کرد: با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه اولویت مهم هیأت‌ هندبال برای ایجاد تحول در این رشته ورزشی است،در رده‌های سنی گوناگون این روزها تیم‌های مختلف هیأت‌ هندبال آماده رویارویی با حریفان می‌شوند.

حسین محمدخانی افزود: هیأت‌ هندبال قم علاوه بر اعزام تیم جوانان به رقابت‌های لیگ جوانان ایران، این هفته میزبانی مسابقات لیگ هندبال رده سنی نونهالان و نوجوانان دختر کشور را بر عهده دارد و از یازدهم تا چهاردهم شهریور از تیم‌های شرکت کننده در این پیکارها میزبانی می‌کند.

وی همچنین از حضور داوران هندبال قم در قضاوت رقابت‌های کشوری این رشته خبر داد وگفت :در مسابقات هندبال نوجوانان منطقه پنج کشور که به میزبانی هیأت‌ هندبال استان مرکزی در شهر اراک به انجام رسید، شاهد قضاوت موفق آقایان محمدی و احترامی از قم بودیم.

انتهای پیام /ح

پیروزی هندبالیست‌های قم در راه قهرمانی کشور
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com