کد خبر ۴۵۶۸۹ انتشار : ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲
رئیس هیأت‌ گلف استان قم:

بانوی مینی‌گلف قم قهرمان ایران شد/ تیم قم بر سکوی سوم

رئیس هیأت‌ گلف استان قم از موفقیت گلف‌بازان قم در کسب مقام سوم رقابت‌های تیمی و انفرادی مینی‌گلف قهرمانی بانوان ایران خبر داد.

رضا دلاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور در بخش بانوان، طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون گلف به مدت دو روز به میزبانی هیأت‌ گلف استان همدان به انجام رسید و با موفقیت نمایندگان قم همراه بود.

وی اضافه کرد: تیم هیأت‌ گلف قم متشکل از خانم‌ها مهسا یزدانی‌فرد، سمانه علی‌حیدری، سمانه سعادتی و نجمه کریمی برابر حریفان خود به میدان رفت و در پایان یک عنوان قهرمانی در بخش انفرادی و یک عنوان سومی در بخش تیمی نصیب تیم بانوان هیأت‌ قم شد.

رئیس هیأت‌ گلف استان قم بیان کرد: رقابت‌های مینی‌گلف بانوان کشور با عنوان گرامیداشت هفته دولت و با لقب جام غدیر بین گلف‌بازان 17 استان به انجام رسید و تیم‌های شرکت‌کننده با شعار حمایت از محیط زیست به مدت سه روز در زمین مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید شمسی‌پور همدان رقابت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم مینی‌گلف بانوان هیأت‌ لرستان به عنوان قهرمانی دست یافت، هیأت‌ اردبیل بر سکوی دوم ایستاد و بانوان عضو تیم مینی‌گلف هیأت‌ قم رتبه سوم کشور را به خود اختصاص دادند، در حالی که تیم میزبان یعنی همدان در رده چهارم قرار گرفت.

دلاوری سپس به نتایج بخش انفرادی این مسابقات اشاره و بیان کرد: در بخش انفرادی این رقابت‌ها شاهد درخشش یکی از چهره‌های موفق گلف و مینی‌گلف قم یعنی مهسا یزدانی‌فرد بودیم که توانست با 148 ضربه عنوان قهرمانی را به خود اختصاص بدهد و تیم قم را سربلند کند.

وی یادآور شد: در رده‌بندی بخش انفرادی فاطمه بستامی از تیم هیأت‌ گلف لرستان با 152 ضربه به مقام نایب‌قهرمانی رسید و سیما شاه‌محمدی از تیم هیأت‌ گلف اردبیل با 154 ضربه سوم شد، در حالی که سال قبل این مسابقات با حضور تیم‌های 13 استان به انجام رسید و امسال 70 مینی‌گلف باز از 17 استان کشور به رقابت پرداختند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com