کد خبر ۴۵۹۴۳ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۴
معاون شهردار قم:

عملیات اجرایی خط دوم متروی قم امسال اجرایی می‌شود

قم - معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم گفت: ما به دنبال این هستیم که در نیمه دوم امسال عملیات اجرایی پروژه خط B مترو آغاز شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از شهرداری قم، علیرضا قاری قرآن در نشست مشترک با مسئوولان گروه نورینکو چین، با بیان اینکه پروژه فاینانس خط B مترو در حال پیشرفت است اظهار کرد: مشخصات فنی پروژه امروز به طور کامل تعیین شده و اطلاعات کاملی برای قرارداد آماده شده است.

وی با بیان اینکه مجوزهای دولتی برای پروژه خط B مترو قم اخذ شده است، افزود: امروز خط دوم مترو مصوبات لازم را دارد و آماده اقدامات اولیه برای اجرای پروژه هستیم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با بیان اینکه انتظار داریم شرایط هزینه‌ای بهتری از سوی شرکت نورینکو نسبت به دیگر شرکت‌ها در اختیار قرار گیرد، گفت: امروز پیشنهادات متعددی روی اجرای خطوط مترو وجود دارد و کشورهای اروپایی و آسیایی آماده سرمایه‌گذاری هستند اما ما بیشتر مشتاقیم با شرکت‌هایی چون نورینکو که سابقه فعالیت در کشور دارند وارد مذاکره و همکاری شویم.

وی با اشاره به توافق شرکت نورینکو با قرارگاه خاتم الانبیا برای مشارکت اذعان کرد: ما به دنبال این هستیم که در نیمه دوم امسال عملیات اجرایی پروژه خط دوم مترو آغاز شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com