کد خبر ۴۶۱۱۵ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۳
طی مراسمی؛

۱۰۶ پروژه فنی و برنامه‌سازی صداوسیمای قم به بهره‌برداری رسید

قم - طی مراسمی با حضور معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما و مسئولان قم، ۱۰۶ پروژه فنی، عمرانی و برنامه‌سازی صدا وسیمای مرکز قم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، ۱۰۶ پروژه فنی و برنامه سازی صدا و سیمای مرکز قم ظهر دوشنبه با حضور علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام‌ محمد لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیمای مرکز قم و حجت الاسلام مجتبی ذوالنور و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما طی سخنانی با تأکید بر اینکه قم باید در زمینه موسیقی آئینی و دینی الگو باشد، ابراز کرد: شهرهایی مانند قم می‌توانند در این زمینه الگوسازی و استاندارد سازی کنند.

علی دارابی، قم را خاستگاه انقلاب دانست و بیان کرد: دشمنان گفته بودند که نمی‌گذاریم چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن بگیرید اما در حال حاضر نقشه آنان بر باد رفته است.

وی در ادامه اظهار داشت: قم ظرفیت‌های زیادی دارد که باید مورد توجه باشد و امیدواریم که در بخش انیمیشن و پویانمایی هم موفق عمل کند.

یادآور می‌شود، استودیو شهید آیت‌الله سعیدی، فاز نخست ساختمان جدید تولید صداوسیمای قم با هزینه‌ای بالغ‌ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، پروژه ۱۸ ایستگاه فرستنده پرقدرت FM با هزینه‌ای بالغ‌ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از جمله مهم‌ترین پروژه‌هایی بودند که امروز به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم از  برنامه‌سازان برتر رادیو و تلویزیون صدا و سیمای قم تقدیر شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com