کد خبر ۴۶۹۱۱ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۶
خبرهایی کوتاه از ورزش قم؛

برگزاری مسابقات کاراته آزاد قم و مدال جهانی ورزشکار معلول قمی

قم - کسب مدال جهانی توسط ورزشکار معلول قمی در مسابقات فوتبال هفت نفره معلولات و برگزاری مسابقات کاراته سبک‌های آزاد قم از جمله اخبار کوتاه ورزش قم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر،  مهدی جمالی ملی پوش معلول قمی همراه با تیم ملی فوتبال هفت نفره معلولین ایران نایب قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۱۷ آرژانتین شد و افتخار جدیدی برای ورزش جانبازان و معلولین استان قم رقم زد.

رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ فوتبال ۷ نفره با برگزاری دیدار پایانی بین دو تیم ملی ایران و اوکراین به اتمام رسید و تیم ملی کشورمان با قبول شکست یک بر صفر در این پیکار به نائب قهرمانی رسید و این درحالی است که مهدی جمالی ورزشکار هئیت ورزش جانبازان و معلولین استان قم در تمامی دیدارهای تیم ملی در ترکیب اصلی حضور داشت.

تیم ملی کشورمان ایران در دیدار فینال رقابت‌های جهانی با یک گل به اوکراین باخت و دوم شد.

معرفی برترین کاراته کاهای قم در سبک‌های آزاد

مسابقات قهرمانی کاراته استان سبک‌های آزاد با حضور ۱۹۰ شرکت کننده از ۱۴ باشگاه استان در دو بخش کاتا و کومیته به مناسبت هفته دفاع مقدس در خانه کاراته استان برگزار شد.

در این مسابقات که پیکارهای رده سنی خردسالان و نونهالان به صورت جداول ۴ نفره به انجام رسید در رده بندی نهایی تیمی، باشگاه راحله با  ۱۹ طلا، ۱۴ نقره و ۲۱ مدال برنز نمادین به مقام نخست رسید و باشگاه کیهان با ۸ طلا، ۹ نقره و ۷ مدال برنز به مقام دوم دست یافت.

در رتبه سوم جمع بندی امتیازات تیمی، باشگاه مریم با ۶ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ مدال برنز قرار گرفت ضمن این که مرتضی خدابنده لو، محمد رضا امیدیان و فرهاد صفری کیا نفرات برتر این مسابقات در رده سنی بزرگسالان معرفی شدند.

اعلام برنامه لیگ‌های پایه فوتبال قم

هیئت فوتبال استان قم برنامه هفته‌های ششم لیگ فوتبال جوانان استان قم و چهارم لیگ فوتبال نوجوانان استان قم را اعلام کرد که بر اساس برنامه این دور از مسابقات داخلی فوتبال از امروز آغاز شده و تا جمعه ادامه خواهد داشت.

برنامه اعلامی بدین شرح است و مسابقات در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود:

هفته ششم لیگ فوتبال جوانان استان قم؛

دوشنبه ۳ مهر: پیام - هنگ /  ساعت ۱۴  

سه شنبه ۴ مهر : آریا - پناه آفرین /  ساعت ۱۴  

چهارشنبه ۵ مهر: سیاه جامگان - سهیل /  ساعت ۱۴  

پنج شنبه ۶ مهر : عقاب - وحدت /  ساعت ۱۴  

جمعه ۷ مهر : هما - آبادگران/ ساعت ۱۴  

برنامه هفته چهارم لیگ فوتبال نوجوانان استان قم؛

دوشنبه ۳ مهر: عقاب - سهیل / ساعت ۱۶

سه شنبه ۴ مهر : پیام - هما/  ساعت ۱۶

چهارشنبه ۵ مهر: آریا - آبادگران /  ساعت ۱۶

پنج شنبه ۶ مهر : سیاه جامگان - پناه آفرین/  ساعت ۱۶

جمعه ۷ مهر : هنگ - شاهین/  ساعت ۱۶

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com