کد خبر ۴۶۹۲۰ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۲

طرح نذر کتاب در کتابخوان پژوهان اجرا می شود

همزمان با فرارسیدن ایام محرم، طرح نذر کتاب توسط مدیریت فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و موسسه بوستان کتاب وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری مهر، محمد پهلوانی «مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» در خصوص طرح نذرکتاب گفت: کتابخوان همراه پژوهان، طرح نذرکتاب را به مدت یک‌ماه در ایام ماه محرم اجرا می کند.

وی افزود: در ایام اجرای این طرح که با حمایت انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و موسسه بوستان کتاب انجام می‌گیرد، روزانه یک کتاب با موضوع سیره و زندگانی امام حسین (ع) و یاران ایشان به صورت رایگان در کانال تلگرام و صفحه پژوهان در ایستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی معرفی شده که علاقمند می‌توانند تا پایان آن روز، کتاب را به صورت رایگان دریافت و مطالعه کنند.

پهلوانی با بیان این‌که هر کتاب فقط یک روز به صورت رایگان بوده و در پایان روز به قیمت قبلی ارائه می‌گردد، ادامه داد: علاقمندان برای استفاده این طرح می‌توانند نسخه اندرویدی یا ویندوزی (دسکتاپ) اپلیکیشن پژوهان را از آدرس http://pajoohaan.ir/apps دانلود و نصب نموده و روزانه کتاب های معرفی شده در شبکه‌های اجتماعی پژوهان را ( تلگرام و اینستاگرام) در کتابخوان به صورت رایگان دریافت و مطالعه نمایند.

اجرای این طرح با هدف ارائه آثار فاخر مذهبی و معرفتی و آشنایی کاربران و علاقمندان با سیره و زندگی امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان و نهضت حسینی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم انجام می‌گیرد و تا پایان ماه محرم ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com