کد خبر ۴۷۳۲۵ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲

کارگاره آموزشی تمرینات پیشرفته والیبال در قم برگزار شد

قم- ایرنا- رئیس هیات والیبال استان قم گفت: کارگاه آموزشی تمرینات پیشرفته والیبال به صورت تئوری و عملی با حضور استاد جواد مهرگان از مربیان تیم ملی والیبال ایران و مدرس فدراسیون در قم برگزار شد.

سید ابوالفضل احمدی روز شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: در این کارگاه که به منظور ارتقای سطح علمی و فنی مربیان استان قم روز گذشته برگزار شد، 30 نفر از مربیان با آخرین فنون پیشرفته والیبال آشنا شدند.
وی ادامه داد: در این کلاس، مهندسی تمرینات پیشرفته، ابزار پیشرفته مربی گری، تمرینات پیبشرفته دریافت سرویس و حمله، تمرینات پیشرفته دفاع رو تیر و تمرینات پیشرفته توپ گیری آموزش داده شد.
وی خاطرنشان کرد: برای شرکت کنندگان در این کارگاه، امتیاز آموزشی جهت ارتقاء در نظر گرفته شده و در پایان نیز از سوی فدراسیون و هیات والیبال قم گواهی شرکت در کارگاه ارائه شده.
احمدی یادآورشد: مربیان والیبال به مربیان بین المللی درجه یک، دوم و سوم، ملی و استانی تقسیم می شوند که ما 6 مربی والیبال بین المللی درجه 2 در قم داریم و تعداد قابل توجهی نیز مربی در سطح ملی و استانی فعالیت دارند.
وی همچنین از برگزاری کلاس های داوری درجه سه در آذرماه، درجه ۲ در بهمن ماه و ملی در دی ماه سال جاری زیر نظر فدراسیون والیبال در قم خبر داد.
وی ادامه داد: هم اکنون آمار ورزشکاران عضو هیات والیبال قم به بیش از سه هزار تن در بخش آقایان و بانوان رسیده به همین دلیل باید برای تربیت مربی نیز تلاش کنیم.
احمدی با اشاره به حضور والیبال قم در مسابقات کشوری گفت: تیم نادر شیمی والیبال قم در بخش بانوان و تیم کریمه نیز در بخش آقایان در لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور حضور دارند.
وی گفت: در لیگ های استانی نیز هشت تیم از جوانان و 12 تیم از نوجوانان استان حضور دارند که از هفته آینده مسابقات آغاز می شود.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com