کد خبر ۴۷۷۸۴ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۶
رئیس هیئت کبدی قم در گفتگو با مهر:

آغاز کار کبدی کاران قم در فصل جدید لیگ برتر کشور

قم - رئیس هیئت کبدی استان قم از آغاز کار کبدی کاران قم در فصل جدید لیگ برتر کشور خبر داد.

مسلم رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کبدی قم امسال در لیگ برتر کشور تیم خواهد داشت و قرار است تیم کبدی قم کار خود را از روز  سه شنبه در لیگ برتر به میزبانی مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز کند.

وی افزود: مرحله اول لیگ برتر کبدی سالنی در ۴ گروه برگزار می‌شود که ۲ گروه از این ۴ گروه ۴ تیمی و ۲ گروه نیز ۳ تیمی هستند و تیم قم در یکی از گروه‌های ۳ تیمی قرار گرفته به طوری که از گروه‌های ۳ تیمی، ۲ تیم راهی مرحله بعد می‌شوند.

رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: تیم هیئت کبدی استان قم با تیم‌های حلاوت مازندران و هیئت کبدی استان البرز در مرحله آغازین لیگ برتر کبدی همگروه شده است و امید زیادی به صعود و کسب رتبه‌ای درخور در این فصل داریم.

رشیدی بیان داشت:  تیم هیئت کبدی قم در اولین دیدار خود  به دیدار حلاوت مازندران می‌رود و دومین دیدار تیم هیئت کبدی قم برابرتیم هیئت کبدی البرز صبح سه شنبه ۲۵ مهرماه ساعت ۱۱ برگزارمی شود.

وی عنوان کرد: تیم کبدی رده سنی جوانان قم نیز چندی پیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی زابل شرکت کرد که در دور گروهی با یک پیروزی و ۳ شکست از رسیدن به مرحله دوم باز ماند با این حال، حضور در این مسابقات تجربه مفیدی برای کبدی کاران جوان و تازه کار ما بود.

رئیس هیئت کبدی استان قم تصریح کرد: در بخش بانوان نیز با فعال شدن بیشتر حوزه بانوان و انتصاب نایب رئیس جدید هیئت کبدی، برنامه‌های آموزشی و تمرینی به طور جدی در حال اجرا است و در صورتی که بتوانیم با همین روند و بدون وقفه پیش برویم می‌توانیم در سال‌های آتی در بخش بانوان نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com