کد خبر ۴۷۹۸۹ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳
در لیگ برتر تیراندازی؛

تیم تیراندازی نظام مهندسی قم برابر هیئت سمنان به پیروزی رسید

قم - رئیس هیئت تیراندازی استان قم از پیروزی تیم نظام مهندسی ساختمان قم برابر هیئت سمنان در لیگ برتر خبر داد.

حسین مهره ساز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی مردان کشور هفته پنجم و پایانی از دور رفت خود را پشت سر گذاشت و تیم تیراندازی نظام مهندسی قم در آخرین بازی خود از دور رفت برابر تیم هیئت سمنان به پیروزی رسید.

وی افزود: این مسابقه روز جمعه به میزبانی تیم نظام مهندسی ساختمان قم برگزار شد و با توجه به شرایط و استانداردهای میزبانی، همانند بسیاری دیگر از تیم‌های لیگ برتری، مسابقه ما در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و تیم نظام مهندسی قم توانست هر در بخش تفنگ بادی و هم در تپانچه حریف خود را شکست دهد.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم گفت: در مسابقه برابر تیم هیئت سمنان، در رشته تفنگ بادی، حامد غرباقی، علی کاظمی، امیرحسین گل پسند و پوریا عصمت برای تیم نظام مهندسی قم مسابقه دادند و در تپانچه بادی نیز محمود جعفرغفار، سیدیاسر حسینی، یاسر خلیل نژاد و عرفان صلواتی حضور داشتند.

مهره ساز بیان داشت: محمد جواد متقیان نژاد مربیگری تیم نظام مهندسی قم را بر عهده دارد و امیدوارم تیم نظام مهندسی بتواند در نیم فصل دوم هم به روند رو به رشد خود ادامه دهد زیرا رشته تیراندازی به عنوان یک رشته المپیکی و آسیایی می‌تواند موفقیت‌های خوبی کسب کند و از ظرفیت این رشته باید به درستی استفاده شود.

وی عنوان کرد: در تیم‌های ملی، امروز امیدواری زیادی به آینده داریم به طوری که مرحله سوم و نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی تفنگ بادی بزرگسالان برگزار شد و هادی غرباقی تیرانداز جوان قمی توانست مقام دوم این مسابقات را کسب نماید و این تیرانداز آینده روشنی در پیش دارد.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: مرحله نهایی مسابقات آزاد  در رشته تپانچه بادی نیز برگزار شد و محمود جعفرغفار مقام چهارم این مسابقات را کسب کرد ضمن این که در بخش بانوان نیز چند تیرانداز جوان ما شانس حضور در بازی‌های جهانی جوانان و نوجوانان را که آذر برگزار می‌شود در اختیار دارند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com