کد خبر ۴۸۱۱۰ انتشار : ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۶
به دلیل نتایج ضعیف

سرمربی تیم فوتبال امید صبا استعفا داد

سرمربی تیم فوتبال لیگ برتری امید صبای قم به دلیل کسب نتایج ضعیف در این مسابقات از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، رحیم راسخ که در سال گذشته دستیار رضا گلباشی در جمع امیدهای صبا بود، در لیگ فصل جاری به‌عنوان سرمربی امیدهای صبا معرفی شد که این انتخاب مخالفان و موافقان بسیار زیادی را در پی داشت.

پس از آغاز لیگ برتر امیدهای کشور، تیم صبای قم آن‌طور که باید نتوانست از حیثیت خود دفاع کند و از همان ابتدای کار تیم نامنظمی را از خود به نمایش گذاشت و حاصل این عملکرد ضعیف کناره‌گیری سرمربی صبایی‌ها در هفته ششم شد.

صبایی‌ها در هفته ششم به مصاف مس رفسنجان رفتند و در برابر این تیم با حساب دو بر یک مغلوب شد و پس‌از این شکست سرمربی این تیم در جمع خبرنگاران اعلام کرد از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

این در شرایطی است که امیدهای صبا در شش هفته گذشته تاکنون موفق نشده‌اند به پیروزی دست یابند و با دو امتیاز قعرنشین جدول دوازده تیمی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید کشور هستند.

آمار ضعیف‌تری که امیدهای صبا تا این جای کار در کارنامه خود ثبت کرده‌اند، 17 گل خورده است که نشان‌دهنده یک خط دفاعی ضعیف در این تیم است.

پس از استعفای وی باشگاه صبای قم تاکنون جانشینی برای رحیم راسخ مشخص نکرده است و به نظر می‌رسد وضعیت مبهمی را تا پایان فصل دنبال کند تا به سرنوشت تیم بزرگ‌سالان خود دچار شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com