کد خبر ۴۸۲۳۰ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۵

دوبنده پوشان قمی بر سکوی سوم کشور ایستادند

تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم با پیروزی برابر تیم رعد پدافند هوایی علاوه بر کسب عنوان سوم رقابت‌های لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، سهمیه حضور در جام باشگاه‌های جهان را نیز به دست آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مرحله نهایی رقابت‌های لیگ کشتی باشگاه‌های کشور گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش برگزار شد و تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم در حالی که تنی چند از نفرات اصلی خود را در ترکیب نداشت بر سکوی سوم ایران ایستاد که این به‌منزله کسب سهمیه حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان است.

تیم کشتی فرنگی قم در حالی‌که با شکست برابر تیم سینا صنعت ایذه فرصت حضور در فینال این رقابت‌ها را از دست‌داده بود در دیدار رده‌بندی تیم شهدای مدافع حرم قم با نتیجه 5 بر 3 از سد تیم رعد پدافند هوایی گذشت و به مقام سوم رسید.

فرنگی کاران قمی در حال به مقام سوم مسابقات دست یافتند که در این دوره از مسابقات با یک ترکیبی جوان راهی مسابقات شده و مشکلات بسیار زیادی را پشت سر گذاشتند.

در دیدار رده‌بندی امید قادری، افشین اسلامی، مهدی محمد زاده، علی‌اکبر نظری و شادمان عظیمی برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com