کد خبر ۴۸۳۹۴ انتشار : ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۱

بانوان بدمینتون باز قمی بر سکوی سوم کشور ایستادند

بانوان بدمینتون باز قمی در رقابت‌های بخش دوبل قهرمانی کشور بر سکوی سومی ایستادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، دومین مرحله رقابت‌های رنکینگ بدمینتون بانوان کشور به میزبانی هیئت‌ بدمینتون استان قم به مدت دو روز در سالن ورزشی مرحوم فرهمند مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد.

چهره نفرات برتر دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگسالان کشور در حالی مشخص شد که  79 بدمینتون باز در این مرحله از رقابت‌ها باهم پیکار کردند و در بخش دوبل تیم بانوان قم رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

برترین‌های بخش انفرادی در حالی مشخص شدند که دیدار نهایی بین یگانه کرمانی از اصفهان و سارا دلاوری از تهران به انجام رسید و این مسابقه با برتری یگانه کرمانی و قهرمانی وی به پایان رسید و ثریا آقایی به همراه ثمین عابد خجسته از تهران مشترکا سوم شدند.

45 بدمینتون باز در بخش انفرادی و 17 تیم دو نفره در این مسابقات رقابت کردند و در بخش دوبل این مسابقات نیز تیم دو نفره هاله همدان‌چی و ستایش عبدالکریمی از تهران با شکست دادن تیم دونفره پگاه کامرانی و صفورا زمان لو از سمنان قهرمان شد و مقام سوم این بخش به تیم دوبل زهرا فیروز بهرام و شادی رحمتی از قم اختصاص پیدا کرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com