کد خبر ۴۸۷۱۱ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۴
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم خبر داد

تخفیف 10 درصدی بهای بلیت اتوبوس زائران اربعین در قم

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم از تخفیف 10 درصدی بهای بلیت اتوبوس زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد و گفت: 600 دستگاه اتوبوس، در استان،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم، همزمان با آغاز سفرهای اربعین حسینی (ع)، 600 دستگاه اتوبوس، در استان قم آماده جابه‌جایی زائران اربعین حسینی (ع) هستند.

 ابوالفضل جمالی ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت : با توجه به تجارب سنوات گذشته و بررسی‌های به‌عمل‌آمده پیش‌بینی می‌شود  امسال، استان قم شاهد اعزام 24 هزار زائر حسینی (ع) در ایام سفرهای اربعین، به نقاط صفر مرزی باشد.

  وی افزود: این تعداد زائر تنها مربوط به آن دسته زائرانی است که پیش‌بینی می‌شود از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی جابه‌جا شوند که جهت این امر 600 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم به تخفیف ده درصدی بهای بلیط اتوبوس زائران اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این تخفیف ( ده درصد ) به‌عنوان سقف بهای بلیط اتوبوس‌های زائرین تعیین گردیده و الا با توجه به تمهیدات به‌عمل‌آمده و تعامل و همراهی عزیزان بخش حمل‌ونقل عمومی، هم‌اینک شاهد تخفیف بهای بلیط اتوبوس به میزان بیست در صد  نیز هستیم.

 جمالی بهای بلیت اتوبوس‌های ویژه ایام اربعین حسینی استان را 80 هزار تومان عنوان کرد و افزود : با توجه به تخفیف ده درصدی ملحوظ، بهای بلیت به هفتاد و دو هزار تومانی کاهش‌یافته که به دلایل یادشده هم‌اینک شاهد  فروش بلیط در دفاتر پایانه‌های مسافربری حتی به میزان 60 هزار تومان نیز  هستیم.

 وی  با اعلام شماره تلفن‌های همراه 09376501549 و09169153639 و همچنین تلفن ثابت 02536644035 اظهار داشت: نظار و بازرسان این اداره کل طی ایام سفرهای اربعین حسینی به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات و مراجعات تلفنی هم‌وطنان گرامی می‌باشند

مسئول راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم در ادامه به اقدامات ایمنی‌بخش محورهای جاده‌ای استان طی ایام سفرهای اربعین حسینی(ع) پرداخت و عنوان کرد : ده‌ها نفر عوامل راهدار با بهره‌مندی از ناوگان راهداری استان ، در قالب گشت‌های ثابت و سیار راهداری آماده تأمین ایمنی محورهای جاده‌ای طی ایام مذکور هستند.

 وی به تجهیز و آماده‌سازی هفت راهدارخانه در طول راه‌های استان اشاره کرد و گفت : این راهدارخانه در تمامی اوقات شبانه‌روز آماده ارائه خدمات رفاهی – بهداشتی ( نمازخانه _ سرویس‌های بهداشتی و..) به زائران گرامی هستند.

  جمالی در خاتمه عنوان کرد: همچنین در آستانه آغاز سفرهای اربعین،  سه دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین شامل بولدوزر، گریدر و تریلر به همراه اپراتورهای مربوطه، جهت تسطیح محیطی و آرام‌سازی به نقاط صفر مرزی اعزام‌ شده‌اند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com