کد خبر ۴۸۷۳۴ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

بهسازی و زیبا سازی بوستان نرگس قم تا پایان سال

۸۰۰ میلیون تومان برای ادامه بهسازی و عملیات عمرانی بوستان نرگس اختصاص یافته که امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ پیام جوادیان با اشاره به آخرین وضعیت بهسازی و تکمیل عملیات عمرانی در بوستان نرگس، اظهار کرد: به منظور تکمیل عملیات عمرانی بوستان نرگس باید از کارگر مرد استفاده شود و تا زمانی که آنان حضور دارند نیروهای فضای سبز هم به طور همزمان در این بوستان فعالیت می‌کنند تا هر چه سریع تر به عملیات عمرانی و کاشت درختان آن به اتمام برسد زیرا همزمان با ساخت باغچه‌ها فضای سبز آن هم احیا و کاشت درخت انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به وسعت 11 هکتاری بوستان نرگس، اذعان کرد: با توجه به اینکه بوستان نرگس ۱۱ هکتار وسعت دارد، قسمتی از فعالیت عوامل فضای سبز در شب انجام می‌شود.
جوادیان با تاکید بر اینکه تا پایان سال که عملیات عمرانی ادامه دارد و نمی‌توان اطمینان داد که آقایان در این بوستان نباشند، خاطرنشان کرد: اما از سال آینده نیروهای فضای سبز این بوستان محدود خواهد شد و طبق برنامه در ساعات خاصی حضور می‌یابند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز سعی می‌شود که آقایان در زمان ورزش صبحگاهی بانوان در این بوستان حضور نداشته باشند.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: استخر، کافی شاپ، کتابخانه، پیست اسکیت، پیست دوچرخه، پیست پیاده روی، جایگاه ورزش صبحگاهی، وسایل بازی و تندرستی از جمله امکانات این بوستان است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com