کد خبر ۴۸۷۶۶ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۸
مربی قمی تیم ملی والیبال در گفتگو با مهر خبر داد؛

دعوت از یک دختر والیبالیست قمی به تیم ملی والیبال نوجوانان

قم - مربی قمی تیم ملی والیبال جوانان دختر از دعوت از یک دختر والیبالیست قمی به تیم ملی والیبال جوانان خبر داد.

مهسا آراسته در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم ملی والیبال جوانان دختر قرار است بهار آینده در مسابقات جوانان آسیا در ویتنام شرکت کند و به همین دلیل کادر فنی تیم ملی در حال غربال و بررسی وضعیت نفراتی است که از استان‌های مختلف استعدادیابی شده‌اند و گزینه حضور در تیم ملی جوانان هستند.

وی افزود: از استان قم نیز یک بازیکن به نام کوثر علیمرادی که بازیکنی مستعد و بلند قامت است به اردوی تیم ملی جوانان دختر فراخوانده شده است و در حال تمرین زیر نظر کادر فنی و همراه با سایر دعوت شدگان در اردوی تیم ملی در تهران است.

 مربی قمی تیم ملی والیبال جوانان دختر گفت: علیمرادی سال گذشته نیز طی چند مرحله به اردوی تیم ملی نوجوانان دختر دعوت شد و به عنوان یکی از بازیکنان مستعد والیبال قم امسال نیز در فهرست ورودی تیم ملی جوانان دختر قرار گرفته است البته در حال حاضر فهرست قطعی دعوت شدگان به فهرست نهایی تیم ملی مشخص نیست.

آراسته بیان داشت: دومین گروه از دعوت شدگان که شامل ۲۵ بازیکن هستند تمرینات خود را در تهران برگزار می‌کنند که علیمرادی نیز یکی از این ۲۵ نفر است و پیش از این هم ۲۵ بازیکن دیگر توسط کادر فنی تیم ملی مورد توجه و بررسی قرار گرفتند اما تلاش ما بر حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با تمام قوا است.

وی عنوان کرد: سال گذشته به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر در مسابقات قهرمانی آسیا در چین حضور داشتم و امسال نیز خوشبختانه به من اعتماد شد و به کادر فنی تیم ملی نوجوانان پیوستم و امیدوارم بتوانم برای تیم ملی خدمتی انجام دهم.

مربی قمی تیم ملی والیبال جوانان تصریح کرد: والیبال قم در بخش بانوان می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و مربیان و بازیکنان پرتعدادی در این عرصه مشغول به کار هستند اما در زمینه جذب بازیکنان بلند قامت و مناسب از نظر فیزیکی باید اقدامات موثرتری به عمل آورد ضمن این که یکی از چالش‌ها در خانواده‌های قمی، تبیین اهمیت حضور یک دختر مستعد به طور مداوم در عرصه والیبال است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com