کد خبر ۴۸۹۱۴ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۹
لیگ برتر فوتسال؛

آتلیه طهران قم بازی برده را واگذار کرد

قم - ایرنا - در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، تیم آتُلیه طهران قم در خانه خود، بازی برده را به تیم پارسیان شهر قدس واگذار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، نیمه نخست این مسابقه که عصر سه شنبه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار شد، با وجود تلاش هر 2 تیم، با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.
در نیمه دوم نیز هر 2 تیم تلاش کردند تا با افزودن بر حمله های خود دروازه تیم حریف را باز کنند؛ در دقیقه 28 محمدرضا دهقانی فردویی دروازه بان قم به علت خطا بر روی حریف توسط داور با گرفتن کارت قرمز از مسابقه اخراج شد و در ادامه مسعود ایازی پور حراست از دروازه تیم قم را برعهده گرفت.
حمله های تیم قم در ادامه ثمربخش بود و توانست در دقیقه های 30 و 35 توسط میثم اینانلو و مهران رضاپور به 2 گل دست یابد و با اختلاف 2 گل از حریف خودش پیش بیفتد؛ اما تیم پارسیان در دقیقه های پایانی مسابقه با فشار آوردن بر حریف و استفاده از تاکتیک پاورپلی (استفاده از 5 بازیکن برای حمله) توانست دروازه تیم آتلیه طهران قم را سه بار باز کند.
تیم پارسیان در دقیقه های 37 و 38 توسط دانیال کیلویلی، دروازه آتلیه قم را باز و نتیجه را مساوی کرد و در ثانیه های پایانی مسابقه نیز توسط بازیکن شماره 19 خود، علی عابدین به گل سوم و برتری دست یافت و این دیدار 3 بر 2 به سود تیم پارسیان شهر قدس خاتمه یافت.
هم چنین تیم پارسیان در این مسابقه یک ضربه پنالتی خود را پس از 5 خطا شدن تیم آتلیه طهران قم از دست داد و نتوانست به گل تبدیل کند.
قضاوت این مسابقه برعهده علی حفیظی، میلاد امیری، علیرضا رمضانی و رضا پورشایگان بود و بهمن غفاری به عنوان ناظر داوری و عباس روزبان نماینده فدراسیون در این مسابقه حضور داشتند.
در ترکیب تیم آبی پوش آتلیه طهران قم؛ هاشم فرجزاده (سرگروه)، سعید قلندری، میثم اینانلو، روح الله ایثاری، محمدطه جلودار، مهدی فتحی، مسعود ایازی پور، محمدرضا دهقانی فردویی، محسن شنوفی، مهران رضاپور، ناصر اطمینان و محسن بخشی به سرپرستی علی مسعودی و سرمربی گری سیدوحید غیاثی حضور داشتند.
در ترکیب تیم سرخپوش پارسیان شهر قدس؛ فرهاد عزیزی (سرگروه)، دانیال کیلویلی، حسین خزایی، امین مهماندوستان، آرش صابری، علی عابدین، هادی شجاع، امید احمدپور، عارف بلوکی، وحید احسانی بخش، شهرام شریف زاده و سعید رحیم نیا به سرپرستی امید کریمی و سرمربی گری محمود خوراکچی حضور داشتند.
آتُلیه طهران قم با 6 برد، 4 تساوی، 6 باخت، 40 گل زده و 45 گل خورده با 22 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور قرار دارد و 22 آبان ماه جاری ساعت 16 مهمان فرش آرای مشهد در استان خراسان رضوی است.
پارسیان شهر قدس با 4 برد، 2 تساوی، 10 باخت، 30 گل زده و 50 گل خورده با 14 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد و 22 آبان ماه جاری ساعت 16 مهمان لبنیات ارژن شیراز در استان فارس است.
تیم هیات فوتبال قم، نماینده دیگر استان قم در این رقابت ها، امروز در تهران مهمان تیم تاسیسات دریایی بود و با خلق یک شگفتی با گل های محمد رمضانی، سیدحسین رضوی و مهدی زاهدی 3 بر 2 این تیم را شکست داد.
تیم هیات فوتبال قم با 2 برد، 2 تساوی، 12 باخت، 27 گل زده و 48 گل خورده هشت امتیاز کسب کرده است و هم چنان در انتهای جدول 14 تیمی این رقابت ها قرار دارد و 22 آبان ماه جاری ساعت 16 میزبان آذرخش بندرعباس از استان هرمزگان است.
7406/ 1175 خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com