کد خبر ۴۹۰۵۱ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۳
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی قم؛

امکان ایجاد انبارهای مواد اولیه زیر نظارت گمرکات در خود واحدهای صنعتی

طیبی نژادگفت:امکان ایجاد انبارهای مواد اولیه زیر نظارت گمرکات نیز در خود واحدهای صنعتی فراهم شده است که می‌توان از توقف و نگهداری طولانی مدت کالا در بنادر کشور جلوگیری کرد .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ امیر طیبی نژاد ،مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی قم،در نشست تخصصی مدیران استان با نمایندگان کشورهای خارجی فعال در حوزه صنعت خودرو اظهار داشت: در حال حاضر تمام زیرساخت‌ها و زمینه‌های مورد نیاز حضور جدی فعالان صنعت خودرو در شهرک‌های صنعتی استان قم فراهم شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود استان تاکید کرد: حضور نیروهای متخصص فنی و دانشگاهی، نیروی کار، قطعه سازان توانمند و فعال در شرک‌های صنعتی، تأمین آب، برق، گاز و راه دسترسی، نزدیکی به تهران به عنوان پایتخت کشور، نزدیکی به دو منطقه فرودگاهی و از همه مهم‌تر نگاه مدیریتی حاکم بر استان، شرایطی ایده آل را برای راه اندازی واحد صنعتی تولید خودرو متصور کرده است.

طیبی نژاد تصریح کرد: خوشبختانه با تدوین قوانین مناسب توسط اداره کل گمرکات، امکان ایجاد انبارهای مواد اولیه زیر نظارت گمرکات نیز در خود واحدهای صنعتی فراهم شده است که می‌توان از توقف و نگهداری طولانی مدت کالا در بنادر کشور جلوگیری کرد که این امر می‌تواند تسهیل کننده و کاهش دهنده هزینه‌های تمام شده کالا را فراهم سازد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در ادامه به سیاست‌های راهبردی سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران در بخش رونق تولید و اشتغال اشاره کرد و بیان داشت: مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی قم تمام ظرفیت‌های نیروی انسانی، زیرساختی و مالی خود را در خدمت رسانی به فعالان حوزه تولید و اشتغال استان بسیج کرده است و دست یاری سایر بخش‌های خدمت رسان استان به صنعت را به گرمی می‌فشارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com