کد خبر ۴۹۸۹۵ انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۷

یوسف کرمی: دور بودنم از تیم مشکل اصلی یاسین پیشرو است

سرمربی تیم تکواندوی یاسین پیشرو قم گفت: دور بودنم از تمرینات تیم مشکل اصلی یاسین پیشرو است.

یوسف کرمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره فصل جدید لیگ برتر تکواندوی ایران، اظهار کرد: ‌امسال به عنوان سرمربی در کنار تیم یاسین پیشرو قم هستم. لیگ امسال سطح خوبی دارد و تیم‌های زیادی برای شرکت در آن ثبت‌نام کرده‌اند و برای اولین بار ۱۱ تیم در این فصل با هم به رقابت پرداختند. در هفته اول و دوم لیگ به دلیل شناخته نبودن تیم‌ها کار سختی را در پیش داشتیم ولی خوشبختانه توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم، البته نتیجه رقم خورده می‌توانست بهتر از این ها باشد.

او درباره اعتراضات به داوری‌ها در دیدارهای هفته دوم لیگ برتر، توضیح داد: همیشه گفته‌ام که تصمیمات داوری در صورت اشتباه بودن عمدی نیست و همیشه داوران ایرانی سعی می‌کنند بهترین قضاوت را داشته باشند اما در دیدار پایانی هفته دوم به جرات می‌توانم بگویم نتیجه بازی به سود تکواندوکار ما بود اما اشتباهات داوری سه امتیاز بازی را از دست ما در آورد.

کرمی افزود: من به عنوان سرمربی تیم یاسین پیشرو نسبت به تیم و شاگردانم وظیفه دارم و وقتی اشتباهات داوری هفته پیش را دیدم، نتوانستم خود را کنترل کنم و اعتراضاتی نسبت به تصمیمات داوری انجام دادم. البته امیدوارم که تماشاگران و مسئولان فدراسیون این حق را به من بدهند چون بازیکن حریف حدود ۲۰ ثانیه از بازی را زمانی که خسته شد استراحت می‌کرد و این باعث شد نتیجه بازی برگردد.  فکر می‌کنم داور می‌توانست به این  بازیکن اخطار دهد اما به اشتباه چندین بار اخطارهایی را به ضرر تکواندوکار ما داد.

سرمربی تیم تکواندوی یاسین پیشرو قم درباره پیوستن احمد محمدی ملی‌پوش تکواندوی ایران به ترکیب این تیم، گفت: تیم ما ترکیب جوانی دارد اما همه آنها انگیزه بسیار بالایی برای کسب نتایج خوب را از خود نشان می‌دهند. هدف ما از جذب احمد محمدی به عنوان یک تکواندوکار باتجربه ایجاد همدلی و برقراری ارتباط بین جوانان و کادرفنی است. امیدوارم او بتواند این وظیفه را انجام دهد و از تجربیات خود برای آماده‌سازی روحی و روانی تکواندوکاران جوان استفاده کند.

کرمی همچنین در مورد مشکلات تیم یاسین پیشرو قم، اظهار کرد: مشکلات در همه تیم‌ها وجود دارد ولی اصلی‌ترین مشکل تیم یاسین پیشرو دور بودن من از تمرینات است. من به عنوان سرمربی باید در کنار تیم باشم اما به دلیل حرفه‌ای نبودن قرادادهایمان نتوانسته‌ام خانه خود را به قم ببرم و به همین دلیل در بیشتر روزهای هفته، هنگام تمرینات تکنواندوکاران در کنار آنها نیستم. البته از آقای رفیعی خواهش کرده‌ام که یک یادداشت کامل از برنامه تمرینی تکواندوکاران در طول هفته برای من ارسال کند تا بتوانم دور را دور برای موفقیت این تیم تمام تلاش خود را کنم.

او درباره انتخاب شدنش به عنوان سرمربی جدید تیم یاسین پیشرو قم، توضیح داد: فریبرز عسگری به دلیل مشکلات از این تیم جدا شد و من که چندین سال است در کنار این تیم هستم به عنوان سرمربی جدید توسط مدیرعامل باشگاه پیشنهاد شدم و خوشحال می‌شوم که در سمت مربیگری هم بتوانم برای این تیم مفید باشم.

سرمربی تیم تکواندوی یاسین پیشرو قم در پایان این گفت‌وگو راجع به عملکرد تیم ملی تکنواندو در رقابت‌های کسب سهمیه تورنمنت گرند اسلم در چین، گفت: با توجه به تعداد تکواندوکارانی که در این مسابقات حضور داشتند تیم ملی ایران می‌توانست نتایج بهتری را کسب کند البته کسب همین سهمیه‌ها نیز برای ایران مفید است. امیدوارم که بتوانند در کوران این مسابقات نتایج خوبی را کسب کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com