کد خبر ۵۰۰۰۸ انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲
معاون سپاه استان قم:

سپاه استان قم در بازسازی 14 روستای زلزله‌زده کرمانشاه مشارکت می‌کند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) از استقرار قرارگاه خدمات‌رسانی سپاه قم در دهستان «سرقلعه» کرمانشاه به‌منظور بازسازی 14 روستای زلزله‌زده این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل ازروابط عمومی سپاه استان قم، سرهنگ احمد بیطرفان با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مردم در بلایای طبیعی بخصوص زلزله بخشی از مأموریت‌های عمده سپاه و بسیج است، اظهار داشت: در این راستا و پس از وقوع زلزله کرمانشاه سپاه استان قم آمادگی خود را برای ایفای نقش در کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده و بازسازی آن اعلام کرد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) بازسازی دهستان سرقلعه در استان کرمانشاه به سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) واگذار شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم تصریح کرد: در این دهستان که در نوار مرزی کشور واقع است، 14 روستا تا 100 درصد تخریب‌شده و سپاه استان با حضور یگان‌های مهندسی، آماد و فاتحین در حال خدمت‌رسانی به مردم این منطقه است.

بیطرفان با اشاره به نوع خدمت‌رسانی سپاه استان قم به آسیب دیدگان زلزله خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوا و بدی شرایط آب و هوایی، کانکس اسکان موقت، چادر و وسایل گرمایشی برای اهالی روستا‌ها تدارک دیده‌شده و به دنبال آن هستیم که بر اساس تصمیم قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) بحث اسکان دائم و ثابت نیز نهایی شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com